یکی از تاثیرات فلفل بهبود درد قاعدگی در خانمهاست این ادویه اگر در زمان مناسب استفاده شود نقش مسکن طبیعی را در این زمینه ایفا خواهد کرد

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع تاثیر شگفت انگیز فلفل در دردهای قاعدگی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


یکی از تاثیرات فلفل بهبود درد قاعدگی در خانمهاست این ادویه اگر در زمان مناسب استفاده شود نقش مسکن طبیعی را در این زمینه ایفا خواهد کرد

تاثیر شگفت انگیز فلفل در دردهای قاعدگی



 

يكي از تاثيرات فلفل بهبود درد قاعدگي در خانمهاست اين ادويه اگر در زمان مناسب استفاده شود نقش مسكن طبيعي را در اين زمينه ايفا خواهد كرد.

 


زمانيكه دختري به بلوغ مي رسد (معمولاً در سنين۸ تا ۱۳ سالگي)، بدن و ذهن در بسياري جهات شروع به تغيير و تحول مي‌كند. هورمونها در بدن رشد فيزيكي جديدي را آغاز مي‌كنند.
اما اين دوره گاهي با دردهاي شديد همراه است. درد قاعدگي عبارت است از بروز درد شديد دل پيچه مانند به هنگام عادت ماهانه. درد قاعدگي ممكن است يكي دوسال بعد از بلوغ آغاز و بطور مرتب رخ دهد (درد قاعدگي اوليه)، يا اينكه سالها بعد از وقوع اولين قاعدگي شروع شده باشد (درد قاعدگي ثانويه).
شدت علايم بيماري از يك فرد به فرد ديگر بسيار متغير است و حتي در يك خانم نيز ممكن است از يك قاعدگي به قاعدگي ديگر متفاوت باشد. معمولا با بالارفتن سن و به دنيا آوردن بچه علايم بيماري كمتر مي‌شود. درد قاعدگي در ۱ تا ۲ درصد از زنان به حدي شديد است كه مخل فعاليت‌هاي روزانه آن‌ها مي‌شود.
اين دردها اغلب با رفتارها و ويژگيهاي متعددي همراه است. از جمله مي توان تحريك پذيري عصبي بودن افسردگي سردرد گاهي همراه با حالت تهوع و استفراغ ضعف و فقدان انرژِي اشاره كرد.

 

تاثير شگفت انگيز فلفل در دردهاي قاعدگي

 


اما براي كاهش اين دردها گزينه هاي بسياري وجود دارد كه اغلب خانم ها ترجيح مي دهند از داروهاي گياهي استفاده كنند. از ان جمله مي توان به اديه اي اشاره كرد كه خود باعث كاهش درد مي گردد.
اين ادويه حاوي تركيبي به نام «كاپسايسين » است كه با تحريك كردن پايانه هاي اعصاب و كاهش ماده شيميايي انتقال دهنده سيگنال هاي درد، نوعي مسكن موثر براي كاهش دردهاي دوره قاعدگي به حساب مي آيد.
اما در خصوص استفاده از اين ادويه مي بايست به نكات زير توجه كرد. فلفل قرمز از جمله موادي است كه بهتر است در دوره بارداري و  تا چند ماه بعد از زايمان مصرف نشود . زيرا كودكان چند ماه پس از تولد به تدريج از رشد بهتري از دستگاه گوارش برخوردار شده و قدرت هضم اين قبيل موادغذايي منتقل شده از شير مادر را پيدا مي كنند.
همچنين توصيه مي شود از ساير مواد مسكن طبيعي در اين دوره استفاده گردد. هر چند مسكنهاي صنعتي (انواع قرص و دارو) نيز در مواقعي تنها راه مي باشند اما اگر دردها و بيماريهاي متعدد بدن با استفاده از غذاها و ادويه جات مختلف برطرف گردند مضرات جانبي كمتري براي جسم انسان خواهند داشت.

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 270 بازدید دیروز 257 بازدید کل 576360

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .