فلفل یکی از برترین مسکنهای گیاهی است که اگر به صورت سس مخصوص استفاده شود تاثیر شگفت آوری در کاهش این درد دارد

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع تاثیر شگفت انگیز فلفل در کاهش دندان درد می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فلفل یکی از برترین مسکنهای گیاهی است که اگر به صورت سس مخصوص استفاده شود تاثیر شگفت آوری در کاهش این درد دارد

تاثیر شگفت انگیز فلفل در کاهش دندان درد



مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد انواع فلفل در نظر گرفته شود را بيان نماييد.


 تاثير شگفت انگيز فلفل در كاهش دندان درد 

هنگام خريد انواع فلفل، شامل فلفل سياه، فلفل قرمز و فلفل سبز، مي بايست به نكات زير توجه كنيد:

1. انتخاب فلفل كيفيت بالا: سعي كنيد انواع فلفل با كيفيت بالا را انتخاب كنيد. فلفل‌ها بايد به شكل كامل و تمام، بدون شكستگي يا خراش و با رنگ مناسب باشند.

2. نوع فلفل: بسته به نوع و مصرف مورد نظر، فلفل‌ها را انتخاب كنيد. فلفل سياه دانه‌هايي كوچك و تيره دارد، فلفل قرمز معمولاً پودر شده است و فلفل سبز تازه و تر است.

3. تازگي و ترجيحاً آسياب نشده بودن: اگر از فلفل آسياب شده استفاده مي‌كنيد، به تازگي آن توجه كنيد و ترجيحاً فلفلي را كه تا آن لحظه آسياب نشده است، خريداري كنيد. اين كار باعث حفظ طعم و عطر فلفل تا زمان استفاده بيشتري مي‌شود.

دندان ، درد بي درمان!!؟

دندان درد يكي از سخت ترين دردهايي است كه يك انسان در طول زندگي خود بدان دچار مي شود. هر كس فقط يك بار اين درد را كشيده باشد قطعا اين موضوع را تاييد خواهد كرد. هر چند بهترين راه براي فرار از اين درد پيشگيري است اما دانستن راه هايي براي كاهش اين درد مزمن نيز بسيار مفيد خواهد بود.

اما دو روش كلي براي كاهش درد دندان وجود دارد. راه اول استفاده از مسكن هاي صنعتي و انواع قرص و آمپول است كه قطعا عوارض بسياري نيز در پي دارد.

اما راه دوم عمل به توصيه هاي طب سنتي و استفاده از داروهاي مسكن طبيعي و گياهي است. كه قطعا عوارض چنداني در پي ندارند. داروهاي گياهي ضمن آنكه اغلب طعم گواراتري دارند و عوارض ناخوشايند كمتري دارند اغلب با هزينه كمتري نيز تهيه مي گردند.

توصيه مي شود براي دردها شناخته شده و قبل درمان حدالمقدور از داروهاي گياهي استفاده شود. فلفل يكي از مفيدترين داروهاي گياهي است كه در موارد متعددي به كار برده مي شود.

 

تاثير شگفت انگيز فلفل در كاهش دندان درد

 

فلفل چگونه مي تواند دندان درد را كاهش دهد؟

فلفل طبيعت گرمي دارد كه به دليل وجود سطح بالاي كاپسيسين در آن است. بيشتر فوايد فلفل به دليل وجود همين ماده است و عامل اصلي ايجاد گرما بعد از خوردن فلفل قرمز نيز هست. فلفل قرمز از دير باز به عنوان دارو در مناطق مختلف آسيا بكاربرده مي‌شده است.

براي اين منظور فلفل را مي توان در انواع و اقسام آن از جمله فلفل قرمز ، فلفل سياه ، فلفل دلمه اي استفاده كرد. هر چند انواع خوراك فلفل مي تواند مفيد واقع شود اما ترجيحا بهتر است كه از فلفل به صورت خام استفاده گردد.

زنجبيل و فلفل هر دو داروهاي ضد درد هستند و هركدام از اين دو ادويه را به تنهايي مي توانيد براي درمان دندان درد استفاده كنيد ولي براي نتيجه بهتر، مي توانيد مخلوطي از اين دو ادويه را تهيه كنيد به اين روش كه :

شيوه تهيه سس فلفل براي كاهش دندان درد

ميزان مساوي از اين دو ادويه را با آب مخلوط كنيد و يك مخلوط با غلظت سس آماده كنيد ، سپس توپ كوچكي از پنبه آماده كنيد و به ميزان كافي به سس مورد نظر آغشته اش كنيد ؛ حالا آن را درست روي دندان تان بگذاريد و تا زمان فروكش كردن درد يا حداقل تازماني كه طاقتش را داريد، پنبه را از دهان تان خارج نكنيد ؛ پنبه آغشته به سس را جايي كه لثه و زبان شما به آن برخورد نكند قرار دهيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 118 بازدید دیروز 331 بازدید کل 576539

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .