فروش عمده فلفل قرمز و فلفل پول بیبر ( فلفل ترکی یا فلفل حلب ) و فلفل سیاه

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش عمده فلفل پول بیبر و فلفل قرمز می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


فروش عمده فلفل قرمز و فلفل پول بیبر ( فلفل ترکی یا فلفل حلب ) و فلفل سیاه

فروش عمده فلفل پول بیبر و فلفل قرمز



مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد فلفل پول بيبر در نظر گرفته شود را بيان نماييد.

فروش عمده فلفل پول بيبر و فلفل قرمز 

اگر قصد سفارش فلفل پول بيبر را داريد، نكات زير را در نظر بگيريد:

1. انتخاب نوع فلفل: فلفل پول بيبر در دو نوع سياه و سفيد موجود است. فلفل سياه داراي طعم تندتر و گرمتري است، در حالي كه فلفل سفيد طعم ملايم‌تر و شيرين‌تري دارد. بنابراين، بسته به ذائقه، شما مي‌توانيد نوع مورد علاقه خود را انتخاب كنيد.

2. كيفيت فلفل: بررسي كيفيت فلفل پول بيبر بسيار مهم است. بهتر است از فلفلي استفاده كنيد كه تازه و خشك باشد و بدون ترك‌ و آسيب‌ باشد. همچنين، بوي فلفل بايد تند و معطر نيز باشد.

3. منشأ فلفل: فلفل پول بيبر به عنوان يك محصول جهاني شناخته شده است و در مناطق مختلفي توليد مي‌شود. برخي از كشورها معروف‌ترين منابع توليد فلفل پول بيبر هستند، مانند هند، برزيل، ويتنام و اندونزي. تحقيق در مورد منشأ فلفل و اعتبار برند مي‌تواند به شما در خريد محصولات با كيفيت كمك كند.

4. نوع بسته‌بندي: بهتر است فلفل پول بيبر با بسته‌بندي مناسب را خريداري كنيد. بسته‌بندي بايد از جنس مقاومي باشد تا از خرابي و رطوبت جلوگيري كند. همچنين، بررسي كنيد كه بسته‌بندي تماماً وكيوم بوده و هيچ نشتي و آسيبي وجود ندارد.

5. محتواي فلفل: برخي از برندهاي فلفل پول بيبر ممكن است درصد فلفل واقعي را در محصولات خود تخلف كنند و از مواد پركننده استفاده كنند. توصيه مي‌شود برچسب محصول را بررسي كنيد و از برندهاي قابل اعتماد و معتبر بازار خريداري كنيد.

6. نحوه نگهداري: پس از خريد فلفل پول بيبر، بهتر است آن را در يك جاي خشك و تاريك نگهداري كنيد. از تماس با نور مستقيم خورشيد، رطوبت و حرارت بالا خودداري كنيد تا فلفل تازگي و كيفيت خود را حفظ كند.

شركت سالم سازان آذر در  شهرها و استانهايي كه تاكنون نمايندگي ندارد هم اكنون نماينده فعال مي پذيرد. لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره ۰۹۱۲۱۰۷۸۳۳۲ تماس حاصل فرماييد. شرايط اعطاي نمايندگي بسيار ويژه و ايده آل مي باشد.

 
👈 شركت سالم سازان آذر با نام تجاري كراليچين بر آن شد بنا به استقبال قابل توجه هموطنان و مصرف كنندگان عزيز بسته بندي متفاوت محصولات خود را بخصوص در زمينه بسته بندي ادويه جات ارتقاء دهد. 
 
@salemsazanazar
 
به اين منظور علاوه بر بسته بندي هاي كوچك 40 - 60 - 80 - 350 گرمي براي مصارف خانگي بسته بندي هاي جديد به اوزان 4 و 15 كيلوگرم جهت مصارف در رستوران ها و هتلها و عطاري ها نيز قابل ارايه مي باشد كه با هماهنگي شركت مورد نظر آماده ارسال به كليه نقاط ايران مي باشد.
 
@salemsazanazar
 
 اين محصولات با تضمين ۱۰۰٪ خالص درجه يك و بدون مواد افزودني و  پركننده مي باشد و داراي گواهي بهداشت غذا دارو و نيز گواهي استاندارد از انگلستان و ليبل حلال از مالزي مي باشد و همچنين حبوبات اين شركت همچنان در همان اوزان قبل بصورت بسته بندي هاي ايمن و شكيل عرضه ميشود.
 
👈👈👈 جهت دريافت ليست قيمت روي لينك زير كليك كنيد و يا با شماره ۰۹۱۲۱۰۷۸۳۳۲  تماس حاصل فرماييد.
 
@salemsazanazar
 
(رضاييت مصرف كننده و هموطنان عزيز سر لوحه كارماست)
                   
    09121078332     آقاي رضايي

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 125 بازدید دیروز 252 بازدید کل 582093

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .