کسانی که رماتیسم مفاصلشان ره درد آورده فلفل سیاه مصرف کنند شیوه مصرف فلفل سیاه برای کاهش درد رماتیسم به شرح زیر است:

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع تاثیرفلفل سیاه در کاهش دردهای رماتیسمی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


کسانی که رماتیسم مفاصلشان ره درد آورده فلفل سیاه مصرف کنند شیوه مصرف فلفل سیاه برای کاهش درد رماتیسم به شرح زیر است:

تاثیرفلفل سیاه در کاهش دردهای رماتیسمی



مهمترين و اساسي ترين نكاتي كه بايد در هنگام خريد فلفل سياه در نظر گرفته شود را بيان نماييد.


تاثيرفلفل سياه در كاهش دردهاي رماتيسمي 

در هنگام خريد فلفل سياه، به نكات زير توجه كنيد:

1. انتخاب كيفيت بالا: تلاش كنيد فلفل سياه با كيفيت بالا را انتخاب كنيد.

2. نوع فلفل سياه: هنگام خريد، مي‌توانيد بين دو نوع فلفل سياه، يعني تمام و دانه‌هاي نيمه، انتخاب كنيد. فلفل سياه تمام شده بهترين كيفيت را دارد، زيرا در طي فرآيند توليد، پوست و دانه‌هاي نيمه حذف مي‌شوند.

3. تازگي فلفل سياه: از تازگي فلفل سياه مطمئن شويد. بررسي كنيد كه فلفل سياه دانه‌هاي تازه و سخت دارد، و پوست آن روشن و خشك است. همچنين، بوي تند و مطبوعي داشته باشد.

رماتيسم چيست و بر چه قسمتهايي از بدن تاثير مي گذارد؟

رماتيسم بيماري است كه استخوان ها و مفاصل و بافت همبند را درگير مي كنند به كار مي رود. روماتيسم مفصلي به آرتريت روماتوئيد و روماتيسم قلبي به تب روماتيسمي گفته مي شود.اين بيماري ها در زنان شايع تر از مردان است. ولي برخي از انواع آن مثلا روماتيسم ستون فقرات در مردان شايع تر است .

مهمترين علائم روماتيسم مفصلي يا آرتريت روماتوئيد درد و خشكي صبحگاهي مفاصل بدن بخصوص دست همراه با احساس ضعف و خستگي است كه بصورت تدريج در عرض چند هفته تا چند ماه ايجاد شده و شدت ميابند.

شايع ترين نقطه اي از بدن به جز مفاصل و ستون مهره ها كه درگير روماتيسم مي شود، پوست است. اولين بروز علائم روماتيسمي از ناحيه پوست بوده و حتي اولين بروز آن با مشكلات پوستي و مقاومت به درمان هاي دارويي، همراه است. پوست، كليه ها، ريه، مغز، چشم ها از خطر روماتيسم در امان نيستند

تاثيرفلفل سياه در كاهش دردهاي رماتيسمي

 

فلفل سياه چيست و چگونه تهيه مي شود؟

فلفل گياهي است بالارونده و داراي ريشه‌هاي ساقه خيز و كوتاه كه ميوه آن ادويه‌اي است با طعم تند و سوزنده. گياهي دارويي - خوراكي و داراي طعمي تند.

فلفل از بوته‌اي باريك و بلند و در رنگهاي متنوعي چون سبز، قرمز، زرد، و نارنجي به دست مي‌آيد و براي خوش طعم كردن غذا از آن استفاده مي‌شود. دانه فلفل پس از خشك و ساييده شدن در رنگهاي سياه، سفيد و سرخ عرضه مي‌شود.

فلفل در هندوستان از دير باز به عنوان ادويه مورد استفاده بود. تا اواخر قرون وسطي فلفل از هندوستان به اروپا و ساير نقاط جهان تجارت مي‌شد. به خاطر ارزش اين گونه ادويه‌ها بود كه اروپايي‌ها در پي يافتن راه جديدي به هندوستان بودند. با كشف قاره آمريكا نوع جديدي از فلفل بومي قاره آمريكا كشف شد.

در يونان باستان از فلفل نه تنها به‌عنوان ادويه بلكه به عنوان پول و هديه استفاده مي‌شد. در قرون وسطي، سرمايه يك فرد براساس مقدار فلفل سياه ذخيره شده وي سنجيده مي‌شد. فلفل سياه علاوه بر طعم دادن به غذا، طعم كهنگي غذا را نيز مي‌گيرد.

چگونه از فلفل سياه براي كاهش دردهاي رماتيسمي استفاده كنيم؟

كساني كه رماتيسم مفاصلشان ره درد آورده فلفل سياه مصرف كنند شيوه مصرف فلفل سياه براي كاهش درد رماتيسم به شرح زير است:

ابتدا مقداري فلفل سياه را مقدار مناسبي از روغن زيتون مخلوط كنيد سپس مخلوط بدست آمده را بر مفاصل و نقاطي كه از دردر رماتيسم رنج مي برند بماليد. اين كار باعث كاهش دردهاي رماتيسمي مي شود. فلفل سياه همانقدر كه در بين مردم يك ادويه خوشمزه به شماره مي رود در بين پزشكان علي الخصوص پزشكان طب سنتي يك دارو گياهي فوق العاده محسوب مي گردد.

با در مقالات بعدي سايت همراه باشيد تا بيشتر با خواص دارويي فلفل سياه و ساير انواع و اقسام فلفل آشنا شويد

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 263 بازدید دیروز 367 بازدید کل 584396

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .