خاکشیر، یک نوع خوراکی سنتی ایرانی است که به دلیل مزه و خواص آن، بسیار محبوب است. این خوراکی با استفاده از شیر، آرد و شکر تهیه می‌شود و به عنوان یک دسر خانگی در اکثر مناطق ایران مصرف می‌شود. در برخی مناطق، خاکشیر با اضافه کردن برخی ادویه‌ها و نوشیدنی‌ها مانند روغن حیوانی، آبلیمو، روغن حلوا و یا ماست سفید بهبود طعم و مزه خود پیدا می‌کند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت خاکشیر در عطاری| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خاکشیر، یک نوع خوراکی سنتی ایرانی است که به دلیل مزه و خواص آن، بسیار محبوب است. این خوراکی با استفاده از شیر، آرد و شکر تهیه می‌شود و به عنوان یک دسر خانگی در اکثر مناطق ایران مصرف می‌شود. در برخی مناطق، خاکشیر با اضافه کردن برخی ادویه‌ها و نوشیدنی‌ها مانند روغن حیوانی، آبلیمو، روغن حلوا و یا ماست سفید بهبود طعم و مزه خود پیدا می‌کند.

قیمت خاکشیر در عطاری| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



براي دانستن قيمت دقيق خاكشير در عطاري نياز به اطلاعات بيشتري از نوع، كيفيت و ميزان مورد نظر داريد.شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت خاكشير اعلا-قيمت خاكشير فله-قيمت خاكشير در شيراز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير در عطاريرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير در عطاريدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت خاكشير اعلا-قيمت خاكشير فله-قيمت خاكشير در شيراز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت خاكشير در عطاري را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت خاكشير در عطاري و قيمت خاكشير اعلا-قيمت خاكشير فله-قيمت خاكشير در شيراز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص و فوايد درماني خاكشير
- دفع سنگ كليه
كليه‌ها پسماند و مايعات اضافي بدن را تصفيه مي‌كنند، اما در برخي مواقع اين پسماند‌ها در كليه جمع شده و سنگ كليه تشكيل مي‌شود. نوشيدن شربت خاكشير و ترنجبين به دفع سنگ كليه كمك مي‌كند.
- جوش و آكنه صورت
خاكشير به دليل دارا بودن خواص ضد باكتريايي نيرومند باعث پاكسازي پوست مي‌شود و در نتيجه به درمان آكنه و جوش صورت كمك زيادي مي‌كند.
- درمان لك صورت
خاكشير يكي از بهترين مواد طبيعي براي سم زدايي پوست است كه با روشن‌تر شدن رنگ پوست و درمان لك‌هاي پوست كمك مي‌كند.
- رفع تشنگي
احساس تشنگي با نياز بدن به آب متفاوت است. زماني كه درباره احساس تشنگي بحث مي‌شود برخي از نوشيدني‌ها مثل شربت آبليمو باعث ترشح بزاق بيشتر مي‌شوند و در نتيجه احساس تشنگي را زودتر برطرف مي‌كنند، ولي اين به آن معنا نيست كه نياز بدن به آب تامين شده است. نوشيدني‌هايي مانند خاكشير به دليل داشتن دانه‌هايي كه آب را درون خود حبس مي‌كنند و مي‌توانند چند برابر ظرفيت ذخيره آب داشته باشند در زمان تشنگي نوشيدني بسيار مناسبي است.
- رفع بوي بد دهان
بوي بد دهان مشكلي است كه حضور شما در اجتماع را محدود مي‌كند. خاكشير بدن را سم زدايي كرده و به دفع خلط‌هاي موجود در سيستم تنفسي كمك مي‌كند، در نتيجه بوي بد دهان را از بين مي‌برد. براي درمان بوي بد دهان هر روز عصر يك ليوان خاكشير و ترنجبين بنوشيد.
- درمان كبد چرب
داشتن كبد چرب يكي از مشكلاتي است كه بسياري از افراد درگير آن هستند و عوارض بسياري را براي بدن به وجود مي‌آورد. خاكشير با دارا بودن خاصيت ديورتيك طبيعي به سم زدايي و پاك سازي كبد از چربي‌هاي اضافي كمك مي‌كند و براي درمان بيماري‌هاي كبد از جمله كبد چرب مفيد است.
- درمان لاغري
اگر تصميم داريد وزن خود را افزايش دهيد و براي اين كار دست به دامن انواع و اقسام مكمل‌هاي غذايي و دارويي شديد به توصيه ما عمل كنيد. هر روز صبح ناشتا پيش از آنكه سراغ صبحانه برويد از شربت خاكشير و شير ميل كنيد. به اين ترتيب مي‌توانيد با نوشيدن اين خاكشير صبح ناشتا به درمان لاغري و افزايش وزن خود به مرور زمان كمك كنيد.
- تسكين التهاب مجاري ادراري و كليه
شايد كمتر كسي درباره خاصيت شفابخش خاكشير در درمان و تسكين التهاب مجاري ادراري و كليه شنيده باشد. اما در بسياري از متون طب سنتي به اين موضوع اشاره شده است كه استفاده از خاكشير هنگام بروز التهاب‌هاي مجاري ادراري و كليه بسيار موثر است، به ويژه زماني كه فردي مبتلا به بيماري سنگ كليه است و وجود سنگ در كليه وي موجب بروز التهاباتي در موضع كليه يا مجاري ادرار وي شده است. در اين حالت نوشيدن روزانه ۴ تا ۵ ليوان خاكشير كه با شيريني طبيعي مثل سكنجبين شيرين شده باشد بسيار مفيد دانسته شده است.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
- پاكسازي روده
اسهال يكي از شايع‌ترين مشكلات در فصل تابستان است. اين بيماري شما را از انجام كار‌هاي روزمره باز مي‌دارد و بي توجهي به درمان آن باعث كم آبي بدن مي‌شود. خاكشير روده را پاكسازي كرده و ميكروب‌هايي كه باعث اسهال شده‌اند را از بين مي‌برد. براي درمان اسهال شربت خاكشير را با آب سرد درست كرده و مقداري عسل يا شكر به آن اضافه كنيد. نوشيدن اين تركيب هر دو ساعت يكبار به درمان اين عارضه كمك مي‌كند.
- درمان يبوست
وقتي حركات روده كاهش يافته يا نامنظم مي‌شود، مواد زائدي كه بعد از هضم غذا به وجود مي‌آيند، در بدن باقي مانده و تخليه نمي‌شوند درنتيجه فرد دچار يبوست مي‌شود. در طب سنتي توصيه مي‌شود براي درمان يبوست شربت خاكشير بنوشيد. شربت خاكشير در صورتي‌كه با آب گرم درست شود خاصيت ملين دارد و براي درمان يبوست مفيد است. دو قاشق غذاخوري خاكشير را با يك ليوان آب گرم تركيب كرده و هر روز صبح و شب يك ليوان از اين شربت بنوشيد.
- فوايد خاكشير براي كودكان
استفاده از شربت خاكشير يك روش طبيعي براي درمان يبوست در كودكان است. البته استفاده از خاكشير براي كودكان زير سه سال توصيه نمي‌شود، در صورتي‌كه مي‌خواهيد به اين كودكان خاكشير بدهيد، شربت خاكشير را از يك صافي عبور داده و آب آن را به كودك‌تان بدهيد. به علاوه پيش از آنكه شربت خاكشير را به كودكان زير سه سال بدهيد، حتما با پزشك مشورت كنيد.
- پيشگيري از دل ضعفه
برخي از افراد هستند كه در طول روز دچار دل ضعفه مي‌شوند. اين دل ضعفه ممكن است در طول روز‌هاي گرم تابستان يا در ايام ماه رمضان به سراغ افراد مختلف بيايد. براي پيشگيري از بروز اين دل ضعفه كافي است، خاكشير و آب عسل را با هم تركيب كرده و ميل كنيد.
- درمان سرماخوردگي و تب
خاكشير داراي خاصيت ضد باكتريايي و ضد ويروسي است و به بدن در مبارزه با بيماري‌هايي مانند سرماخوردگي كمك مي‌كند. همچنين طبع خاكشير سرد است، بنابراين بدن را خنك كرده و تب را پايين مي‌آورد.
-درمان فشار خون
براي درمان بيماري فشارخون به اندازه يك ليوان خاكشير را به خوبي بكوبيد و آن را به‌صورت پودر درآوريد. سپس خاكشير نرم شده را در ظرفي ريخته و به مرور به آن آب اضافه كنيد و هم بزنيد تا به صورت خميري يك دست شود. براي تاثير گذاري مي‌توانيد در هفته يك تا دوبار اين خمير را روي پاهايتان بماليد و اجازه دهيد شب تا صبح باقي بماند. اين كار در كنترل فشار خونتان به شما كمك مي‌كند.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
- درمان شوره سر
در طب سنتي علت شوره سر را اختلال در عملكرد كبد مي‌دانند، در صورتي‌كه كبد قادر به دفع مواد زائد بدن از راه‌هاي معمول نباشد، ممكن است اين مواد را از راه‌هاي غيرعادي مانند پوست سر دفع كند، در نتيجه فرد دچار شوره سر مي‌شود. مصرف خاكشير عملكرد كبد را بهبود بخشيده و به درمان شوره سر كمك مي‌كند.
- متعادل ساختن وزن
خاكشير حركات روده را بهبود مي‌بخشد و با دفع سموم و پاك‌سازي روده باعث دفع چربي اضافي بدن و لاغري مي‌شود. شربت خاكشير را به صورت ناشتا بنوشيد. همچنين براي افزايش وزن مي‌توانيد خاكشير را ناشتا همراه با يك ليوان شير مصرف كنيد. با اين كار معده تقويت مي‌شود و اشتها افزايش مي‌يابد و در نتيجه به درمان لاغري كمك مي‌كند.
- درمان يبوست بارداري
از خواص خاكشير در بارداري مي‌توان به درمان يبوست اشاره كرد. زنان باردار بيشتر از افراد معمولي دچار كم آبي بدن مي‌شوند و مشكلاتي، چون يبوست را تجربه مي‌كنند، خاكشير يك ملين طبيعي است و به درمان يبوست دوران بارداري كمك مي‌كند. با اين وجود قبل از مصرف خاكشير در دوران بارداري با پزشك مشورت كنيد.
- درمان گرمازدگي
درمان گرمازدگي يكي از مهم‌ترين خواص خاكشير است كه آن را به يك نوشيدني محبوب براي فصل تابستان تبديل كرده است. مصرف خاكشير دماي بدن را كاهش داده و نقش موثري در پيشگيري از گرمازدگي دارد.
مضرات موارد منع مصرف خاكشير
• زياده روي در مصرف خاكشير در دوران شيردهي باعث دل درد و ايجاد نفخ در مادر و نوزاد مي‌شود.
• استفاده طولاني مدت از خاكشير احتمال ابتلا به مگاكولون را افزايش مي‌دهد، مگاكولون دراثر منبسط شدن روده بزرگ به وجود مي‌آيد، بيمار مبتلا به اين عارضه قادر به دفع مدفوع يا گاز از بدن نيست.
• زياده روي در مصرف خاكشير احتمال ايجاد ورم يا زخم معده را افزايش مي‌دهد.
• زياده روي در مصرف خاكشير باعث اسهال مي‌شود.
• اگر طبع سردي داريد و به بيماري‌هايي مانند روماتيسم يا آرتروز مبتلا هستيد، مصرف خاكشير را محدود كنيد و آن ر ا همراه با عرق نعنا يا عسل ميل كنيد.
• مصرف خاكشير براي كودكان زير ۳ سال توصيه نمي‌شود.
• به علاوه، خاكشير يك ملين محسوب مي‌شود و مصرف آن در دراز مدت باعث مي‌شود كه روده‌ها تنبل شده و بدون يك ماده ملين نتوانند عمل دفع را انجام دهند.

قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت خاكشير در عطاري| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت خاكشير اعلا-قيمت خاكشير فله-قيمت خاكشير در شيراز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 184 بازدید دیروز 324 بازدید کل 582753

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .