قیمت ذرت دانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل مهم عبارتند از کیفیت، میزان تقاضا و تامین، منطقه تولید و بازار. در حال حاضر، قیمت ذرت دانه ای در بازار ممکن است در حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم باشد

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ذرت دانه ای ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت ذرت دانه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل مهم عبارتند از کیفیت، میزان تقاضا و تامین، منطقه تولید و بازار. در حال حاضر، قیمت ذرت دانه ای در بازار ممکن است در حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم باشد

قیمت ذرت دانه ای ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



با اين حال، براي دقيق‌تر شدن قيمت، مي‌توانيد با شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين تماس بگيريد و اطلاعاتي درباره بازار فعلي و شرايط جاري را جستجو كنيد.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير در عطاريرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير در عطاريدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱ و قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گياهشناسي:
گياه ذرت، تنها غله ايست كه در كشور مكزيك و گواتمالا تكامل يافته است. ذرت پرمحصول ترين غله دنيا به حساب مي آيد و از لحاظ مقدار توليد، پس از گندم و برنج قرار مي گيرد. امروزه ذرت در تغذيه بسياري از مردمان دنيا نقش اساسي دارد.
ذرت گياه تك لپه اي ساقه بلندي است. برگ هاي آن به طور متناوب و به صورت افتاده در دو طرف ساقه قرار گرفته اند. زاويه بين برگ و ساقه، 90 درجه مي باشد.
در اوايل رشد گياه، بعضي از ياخته هاي موجود در بخش بالايي ساقه اصلي ذرت از شاخه هاي فرعي متمايز مي شود. در انتهاي اين شاخه ها، عضوي به نام بلال به وجود مي آيد كه در واقع، گل ماده گياه ذرت است. اين شاخه ها، ميان گره هاي بسيار كوتاهي دارند كه از اين گره ها، برگ هاي تغيير شكل يافته اي به وجود مي آيد كه هم ديگر و بلال را مي پوشانند. بيروني ترين اين برگ ها، برگي است كامل كه غلاف، زبانك، گوشواره و پهنك دارد. اما برگ هاي زيرين غير كاملند.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
انواع ذرت:
ذرت نژادهاي متعددي دارد كه اين ويژگي ها بر اساس ويژگي هاي بافت آندوسپرم دانه طبقه بندي مي شوند:
ذرت بو داده:
نوعي ذرت است كه احتمالاً بر اثر موتاسيون به وجود آمده است. پريكارپ (خارجي تري لايه دانه) آن نازك است كه اين صفت براي توليد ذرت شيرين با پوست لطيف مناسب است. در اين نوع ذرت، لايه ي ضخيمي از آندوسپرم سخت، آندوسپرم نشاسته اي را در بر گرفته است. دانه هاي نشاسته ي آندوسپرم اين نوع ذرت نسبت به انواع ديگر، رطوبت بيشتري دارند كه در موقع حرارت دادن، منبسط شده و تبديل به بخار مي شوند. بخار آب حاصل شده درون دانه نمي تواند به راحتي از لايه ي بيروني سخت آندوسپرم خارج شود. به ناچار فشار زيادي به اين لايه وارد مي آورد و دانه را منفجر نموده و دانه پف مي كند.
اين ذرت معمولاً براي تهيه ي پاپ كورن يا ذرت بو داده مورد استفاده قرار مي گيرد. بهترين ميزان رطوبت دانه براي حداكثر پف كردن، 14 درصد مي باشد.
ذرت سخت:
تمام آندوسپرم اين نوع ذرت كه در مركز دانه مي باشد، با لايه ي سختي از آندوسپرم پوشيده شده است. دانه هاي رسيده اين نوع ذرت، گرد، صاف و كهربايي هستند. دوره ي رشد آنها هم 80 تا 100 روز است. بلال هاي به دست آمده باريك بوده و تقريباً 8 رديف دانه دارد.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
ذرت دندان اسبي:
اين نوع ذرت داراي مخلوطي از نشاسته ي نرم و سخت مي باشد. آن قسمت آندوسپرم كه داراي نشاسته سخت است، پروتئين بيشتري دارد. اين نوع ذرت معمولاً در نواحي ذرت خيز ايالات متحده آمريكا به عمل مي آيد. بلال ذرت دندان اسبي نسبتاً بزرگ بوده و 16 تا 30 رديف دانه دارد. از خصوصيات ظاهري دانه آن، مي توان به وجود نقطه اي فرو رفته در طرف تاج دانه اشاره نمود كه به دليل خشك شدن آندوسپرم نشاسته اي به وجود مي آيد.
ذرت نرم يا آردي:
بخش عمده آندوسپرم اين نوع ذرت، نشاسته است. تنها لايه نازكي از آندوسپرم سخت اين نشاسته را در بر مي گيرد. دانه هاي آن بر خلاف نوع دندان اسبي فرو رفتگي ندارد. اين ذرت تنها به دليل اين كه به رنگ هاي مختلف يافت مي شود، براي تزئين غذاها از آن استفاده مي شود. همچنين چون آندوسپرم آن نرم است، مي توان به همان شكل و بدون خرد و له كردن آن، در تغذيه دام به كار برده شود.
ذرت شيرين:
آندوسپرم اين نوع ذرت شيرين، قندي و براق بوده و بر خلاف آندوسپرم ذرت هاي ديگر، حالت نشاسته اي ندارد. پريكارپ آن نازك بوده كه در زمان رسيدن دانه، مواد قندي آن به نشاسته و سپس به دكسترين تبديل مي شود. ذرت شيرين انواع مختلفي دارد كه به صورت تازه، كنسرو شده و منجمد مورد مصرف قرار مي گيرد.
ذرت مومي:
آندوسپرم ذرت مومي ظاهراً به شكل موم مي باشد. بر خلاف ذرت هاي ديگر كه نشاسته آندوسپرم آنها 71 تا 72 درصد آميلوپكتين و 28 تا 29 درصد آميلوز دارد، آندوسپرم ذرت مومي تماماً از آميلوپكتين تشكيل شده كه حالت چسبنده اي دارد و نرم هم هست. ذرت مومي جدا از مصرف خوراكي، در صنايع چسب سازي هم استفاده مي شود.

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
عواملي كه باعث گرديد اين گياه به مقدار خيلي زياد گسترش يابد عبارتند از :
1. مقاومت خيلي زياد نسبت به خشكي و ورس
2. عملكرد زياد آن در هكتار
3. قدرت پذيرش مكانيزاسيون در مراحل مختلف كاشت، داشت ، برداشت
4. پذيرش كشتهاي متوالي به مدت چند سال
5. سهم عمده و نقش روز افزون ذرت در تأمين مواد غذايي مورد نياز انسانها ، دام و طيور و مصارف صنعتي
6. ارزش علوفه اي دانه و كاه ذرت

قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت ذرت دانه اي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 89 بازدید دیروز 252 بازدید کل 582057

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .