بسته به نوع و کیفیت شوید خشک، قیمت آن متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت شوید خشک حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم می‌تواند باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت شوید خشک خانگی ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


بسته به نوع و کیفیت شوید خشک، قیمت آن متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت شوید خشک حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم می‌تواند باشد.

قیمت شوید خشک خانگی ۱۴۰۱| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



البته اين مبلغ بسته به فروشنده، شرايط بازار و مواد اوليه استفاده شده در تهيه شويد خشك، ممكن است تغيير كند. بهترين روش براي يافتن قيمت دقيق شويد خشك، تماس با شماره هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 است.

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير در عطاريرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير در عطاريدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱ را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱ و قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

شويد علاوه‌بر طعم و عطر بي‌نظيرش، داراي خواص بي‌شمار بوده و همچنين شامل ويتامين‌ها و مواد معدني فراوان است. شويد با داشتن آنتي اكسيدان فراوان در تقويت سيستم ايمني و پيشگيري از سرطان نقش به سزايي دارد. همچنين شويد مي‌تواند باعث كاهش كلسترول نيز شود. شويد با وجود كالري بسيار كم يعني چيزي در حدود ۴۳ كالري در هر ۱۰۰ گرم مواد مغذي بسياري دارد و سرشار از ويتامين A و ويتامين C است؛ همچنين اين گياه داراي مقادير زيادي از ويتامين B6، آهن، منيزيم و فولات نيز است. در كنار دارا بودن انواع ويتامين‌ها، شويد داراي مواد طبيعي، تركيبات ديگري هم در آن ديده مي‌شود كه خواص ضدميكروبي دارند. اين سبزي سرشار از كلسيم بوده و مصرف آن موجب تقويت دندان‌ها و استخوان‌ها مي‌شود. همچنين از برگ‌ها و تخم‌هاي اين گياه به خاطر دارا بودن خواص ضدميكروبي، براي خوشبوكردن و طراوت دهان نيز استفاده مي‌شود. در اين مطلب از غفاري دايت مي‌خواهيم در ارتباط با خواص شويد صحبت كنيم و بگوييم خواص دمنوش شويد و خواص روغن شويد چيست و طرز استفاده از عرق شويد به چه صورت است؛ پس تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيدخواص روغن شويد
روغن شويد نيز مانند همه انواع كاربردهاي شويد، يكي از مفيدترين مواد مؤثر در سلامتي ما است. اين روغن نيز خواص مشابهي از جمله خاصيت ضد نفخ، ضدعفوني كننده، شير آور ، تسهيل كننده گوارش و ضداسپاسم دارد و اين خواص روغن شويد آن را به بهترين داروي شفابخش براي درمان بيماري‌هاي مختلفي مانند عفونت‌هاي قارچي، كوليك نوزادان و اختلالات گوارشي تبديل كرده است. مهم‌ترين خاصيت روغن شويد، خواص ضد قارچي و ضد باكتريايي آن است كه مي‌تواند سبب كاهش و تسكين عفونت شود و از آن به‌صورت موضعي و خوراكي استفاده مي‌كنند. براي عفونت‌هاي شديد قارچي مي‌توانيد از خواص روغن شويد استفاده نماييد.خواص دمنوش شويد
دمنوش شويد نيز نه‌تنها به راحتي در دسترس و قابل استفاده است، بلكه مي‌توان از خواص دمنوش شويد در زمينه‌هاي مختلفي استفاده نمود.

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
پيشگيري از پيري پوست
يكي از خواص شويد دارا بودن ويتامين C و آنتي اكسيدان‌ها است كه نه‌تنها سبب كاهش تاثير راديكال‌هاي آزاد و آسيب ناشي از آن‌ها بر روي پوست مي‌شود، بلكه كشساني را حفظ كرده و مانع از ايجاد چين و چروك و پيري زودرس مي‌شود.
سلامت معده و دستگاه گوارش
يكي از خواص شويد كه مي‌توان با نوشيدن دمنوش شويد نيز به آن دست پيدا كرد، كمك به هضم غذا و سلامت دستگاه گوارش است؛ در نتيجه مي‌توان به كمك نوشيدن دمنوش شويد، با بيماري‌هاي گوارشي همچون سوزش سر معده، سوء‌ هاضمه و... مقابله كرد.
درمان يبوست و اسهال خوني
يكي از خواص دمنوش شويد اين است كه براي مبارزه با ميكروب‌هاي عامل كوليك و اسهال مقابله مي‌كند و همچنين مي‌تواند سبب از بين رفتن عفونت‌هاي قارچي روده و درنتيجه درمان اسهال خوني شود. يكي ديگر از خواص شويد اين است كه به بهبود حركات روده كمك مي‌كند و در نتيجه به پيشگيري و درمان يبوست نيز كمك مي نمايد.
خواص شويد براي كودكان
خواص شويد براي درمان يبوست و اسهال و تاثير آن بر روي كوليك نوزادان و كودكان نيز وجود دارد و مي‌توان براي درمان سوء هاضمه همچنين سوزش معده و مشكلات گوارشي كودكان نيز از آن استفاده نمود. خاصيت ديگر آن براي كودكان، دارا بودن فلاونوئيدها و درنتيجه تاثير آن بر روي بيش فعالي كودكان و افزايش تمركز آن‌ها است.
سلامت دندان
به دليل دارا بودن كلسيم يكي از خواص ساقه شويد، تقويت دندان‌ها است. همچنين خواص ضدميكروبي و آنتي باكتريال موجود در شويد سبب مي‌شود براي از بين بردن عفونت دهاني موثر باشد و بوي بد دهان را رفع نمايد. آنتي اكسيدان موجود در شويد نيز براي تقويت لثه‌ها و در نتيجه دندان‌ها اهميت دارد.
تاثير بر روي سلامت روان
جالب است بدانيد به دليل دارا بودن فلاونوئيدها و ويتامين، مصرف دمنوش شويد مي‌تواند سبب كاهش بيماري‌هايي همچون اضطراب و افسردگي شود و به ترشح هورمون شادي كمك نمايد و تاثير مثبتي در درمان بي‌خوابي داشته باشد.

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
سينوزيت و سرماخوردگي
شويد نه‌تنها حاوي ويتامين C است بلكه آنتي‌اكسيدان‌هايي دارد كه به تقويت سيستم ايمني و بهبود و پيشگيري از سرماخوردگي و آنفولانزا و حتي سردرد كمك مي نمايد. همچنين يكي از مهم‌ترين خواص شويد كاهش گلودرد، سرفه و سينوزيت است و به درمان گرفتگي بيني نيز كمك مي‌نمايد.
كاهش علائم قاعدگي و يائسگي
دمنوش شويد مي‌تواند به متعادل شدن هورمون‌هاي بدن كمك نمايد و درنتيجه نه‌تنها سبب تنظيم قاعدگي مي‌شود، بلكه به دليل دارا بودن خاصيت ضد درد، عضلات رحم را آرام كرده و از دردهاي قاعدگي همچون دل درد و كمر درد كم مي‌كند. همچنين در دوران شيردهي سبب افزايش شير مادر مي‌شود و از يائسگي زودرس جلوگيري مي كند. از خواص ساقه شويد اين است كه با تنظيم هورمون‌ها ميل جنسي زنان و مردان نيز تنظيم شده و قدرت باروري آن‌ها افزايش مي‌يابد.
كلسترول و قند خون
مقادير بالاي آنتي اكسيدان هاي موجود در دمنوش شويد سطح كلسترول بالاي خون را كاهش داده و به پيشگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي كمك مي كند.
به دليل آنتي اكسيدان‌هاي موجود در شويد، از خواص شويد مي‌توان به تنظيم سطح كلسترول خون اشاره كرد كه مي‌تواند سطح كلسترول بد خون را كاهش دهد. از ديگر خواص شويد مي‌توان به تنظيم ميزان انسولين در بدن اشاره كرد كه سبب كاهش طبيعي قند خون شده و به افراد مبتلا به ديابت نوع ۲ كمك بسياري مي‌كند.
سلامت كبد
از خواص شويد مي‌توان به ديوريتيك بودن آن اشاره كرد كه سبب مي‌شود، كبد راحت‌تر پاكسازي شده و در نتيجه كبد چرب و بسياري از بيماري‌هاي مرتبط با آن درمان شوند و همچنين عفونت‌هاي ادراري به‌خصوص در خانم‌ها كاهش پيدا كند.
عرق شويد
مصرف عرق شويد با آب سرد بعد از غذا براي كاهش چربي خون توصيه مي‌شود. عرق شويد در برطرف شدن سوءهاضمه، نفخ، استفراغ و سكسكه و نيز ساير خواص زير موثر است:

  • ازدياد شير مادران
  • مقوي معده و اعصاب
  • تنظيم دوره قاعدگي
  • پيشگيري و درمان آرتروز

قيمت شويد خشك خانگي   ۱۴۰۱| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

عرق شويد آنتي‌اكسيدان‌هاي فراواني دارد و تركيبات وايسنين و كائمفرول موجود در آن مقاومت بدن را در برابرراديكال‌هاي آزاد تقويت مي‌كند كه به عوامل بيماري‌زا مي‌چسبند و از فعاليت آن‌ها جلوگيري مي‌كنند. آنتي‌اكسيدان‌ها سدي قوي در برابر بيماري‌ها هستند و از بروز بيماري‌هاي خطرناك جلوگيري مي‌كند. ويتامين C موجود در اين عرق يكي از قوي‌ترين آنتي‌اكسيدان‌ها به شمار مي‌رود. اين ويتامين از بروز سرماخوردگي نيز جلوگيري مي‌كند.
طرز استفاده از عرق شويد
در طرز استفاده از عرق شويد بايد توجه كنيم كه در صورت ايجاد واكنش منفي، نبايد به مصرف آن ادامه داد. خواص عرق شويد همچون خواص دمنوش شويد و خواص شويد است كه در تقويت سيستم ايمني، بهبود وضعيت گوارشي، تقويت استخوان‌ها، كمك به درمان بي‌خوابي، پيشگيري از سرطان و... اهميت دارد. طرز مصرف عرق شويد به اين صورت است كه براي لاغري مي‌توان آن را به‌صورت روزانه استفاده كرد و بهتر است يك ساعت پيش از صرف وعده ناهار مقداري از آن را مصرف كنيد.
قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۱| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت تضميني ذرت 1400-قيمت ذرت دامي آزاد-قيمت ذرت علوفه اي شيراز-قيمت ذرت علوفه اي چاپر شده مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 148 بازدید دیروز 421 بازدید کل 585082

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .