قیمت عدس سیاه به عواملی مانند کیفیت، میزان تقاضا و عرضه، فصل، منطقه تولید و شرایط بازار بستگی دارد. به طور کلی، قیمت عدس سیاه در بازارهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت عدس سیاه| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت عدس سیاه به عواملی مانند کیفیت، میزان تقاضا و عرضه، فصل، منطقه تولید و شرایط بازار بستگی دارد. به طور کلی، قیمت عدس سیاه در بازارهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

قیمت عدس سیاه| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



عدس سياه، يك نوع از عدسي‌هاست كه به رنگ سياه يا قهوه‌اي تيره است. اين نوع عدسي، علاوه بر اين كه مانند ساير انواع عدسي مفيد براي سلامتي است، داراي مزاياي خاصي نيز مي‌باشد. عدس سياه حاوي مقدار بيشتري از فيبر، پروتئين و مواد معدني نظير آهن، پتاسيم، فسفر و منيزيم است و مي‌تواند به مديريت شكر خون، كاهش خطر بيماري‌هاي قلبي، كاهش التهابات و بهبود گوارش كمك كند.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت عدس سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت عدس قرمز-عدس ريز سياه-قيمت عدس پلويي-طبع عدس سياه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت خاكشير در عطاريرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت عدس سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت خاكشير در عطاريدر خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت عدس قرمز-عدس ريز سياه-قيمت عدس پلويي-طبع عدس سياه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت عدس سياه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت عدس سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت عدس سياه و قيمت عدس قرمز-عدس ريز سياه-قيمت عدس پلويي-طبع عدس سياه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص عدس سياه
عدس سياه داراي پروتئين و كالري فوق العاده اي است حتي بيشتر از گوشت پروتئين و كالري دارد
ميزان پروتئين آن در هر 100 گرم 25.7 گرم و ميزان كالري آن 286 يعني 2 برابر گوشت است
به دليل اينكه رنگ متفاوتي نسبت به ساير عدس ها مخصوصا عدس قرمز دارد براي تزئين بشقاب هاي غذا از اين نوع عدس كه متضاد رنگ قرمز به حساب مي آيد استفاده ميكنند البته در سوپ و هم از اين نوع عدس استفاده ميشود.
عدس (به انگليسي lentils)به رنگ هاي عدس سياه، سبز و نارنجي يا دال عدس يافت مي شود و يكي از مواد غذايي خوشمزه و كم كالري مي باشد.
عدس سياه : عدس سياه (به انگليسي Black lentil)يكي از انواع عدس است كه ريز بوده و مقادير بالايي آنتي اكسيدان آنتوسيانين دارد.
عدس سبز : عدس سبز (به انگليسي Green lentil)داراي مقادير بالاي آنتي اكسيدان و مواد معدني به خصوص آهن و منيزيم مي باشد.
عدس يكي از اجزاي اصلي رژيم غذايي مردم در هند، سريلانكا، پاكستان، بنگلادش و نپال مي باشد، بيشتر عدس هاي دنيا در كانادا، هند و استراليا توليد مي شوند.
انواع عدس سرشار از پروتئين مي باشند بنابراين مي توان گفت عدس جايگزين گوشت براي افراد گياهخوار محسوب مي شود.
عدس براي شادابي و رفع خستگي پوست صورت مفيد مي باشد.
2 قاشق عدس خيس خورده را له كنيد و با عسل و آب ليموترش تازه تركيب كنيد، بر روي پوست صورت بماليد و بگذاريد تا خشك شود سپس بشوييد.
عدس مي تواند به درمان آكنه و جوش صورت و همچنين جاي جوش كمك كند.
عدس را پودر كرده و با آب تركيب كنيد تا خميري ايجاد شود، همير را بر روي صورت خود بماليد و بگذاريد 20 دقيقه بماند سپس با آب بشوييد.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
عدس موهاي نازك را ضخيم تر و درخشان تر مي كند، مقدار بالاي آهن موجود در عدس اكسيژن را به فوليكول هاي مو انتقال داده و باعث افزايش رشد مو مي شود.
عدس مي تواند براي داشتن ناخن هاي سالم و قوي مفيد باشد.
دو روش مختلف استفاده از عدس براي ناخن؛ عدس را طبخ كرده و مصرف كنيد و يا عدس خيس شده را له كرده و بر روي ناخن بماليد، اجازه بدهيد خشك شود و سپس آن را بشوييد.
عدس شامل تمام مواد مغذي مفيد مانند فيبر، پروتئين، مواد معدني و ويتامين ها مي باشد، كالري كمي دارد و تقريبا چربي ندارد و يك فنجان عدس پخته به خوبي شما را سير نگه مي دارد.
عدي به تنظيم سطح قند خون افراد ديابتي كمك مي كند، اين مي تواند به ويژه براي كساني كه مبتلا به ديابت، مقاومت به انسولين يا هيپوگليسمي هستند مفيد باشد.
زنان باردار براي تامين پروتئين مورد نيازشان مي توانند عدس استفاده كنند، عدس داراي فيبر بالا بوده كه از يبوست پيشگيري مي كند و علاوه بر اين عدس نياز روزانه فولات زن باردار و جنين در دوران بارداري را تامين مي كند.
عدس يكي از منابع غني پروتئين و فيبر مي باشد كه براي كودكان و نوزادان در حال رشد بسيار مفيد است. عدس يك غذاي كم چرب بوده و داراي مواد معدني مانند آهن، فسفر، فولات و پتاسيم است.
عدس به پيشگيري از يبوست در كودكان و نوزادان كمك مي كند، عدس يك منبع عالي از ويتامين B و غني از آهن است و سوخت و ساز و انرژي بدن كودك و نوزاد را بهبود مي بخشد.
فيبر موجود در عدس به جلوگيري از يبوست و ساير اختلالات گوارشي مانند سندرم روده تحريك پذير و ديورتيكولوز كمك مي كند.
همچنين عدس براي درمان اسهال مفيد مي باشد.
مطالعات متعدد نشان داده كه خوردن عدس باعث كاهش خطر ابتلا به بيماري قلبي مي شود. عدس ها منبع عالي از فولات و منيزيم هستند، منيزيم جريان خون اكسيژن و مواد مغذي را در سراسر بدن بهبود مي بخشد و به سلامت قلب كمك مي كند.
عدس غني از فيبر است كه به فرايند پاكسازي و سم زدايي كبد كمك مي كند، عدس مي تواند براي درمان كبد چرب مفيد باشد.
عدس داراي مقادير بالاي آهن بوده كه مي تواند به درمان كم خوني و آنمي كمك كند.
عدس ها حاوي فيبر، پروتئين بالا و كربوهيدرات كم هستند و به عنوان يك وعده غذايي پر انرژي براي بدنسازان و ورزشكاران محسوب مي شوند.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
انواع عدس سياه، سبر و نارنجي براي عضله سازي سريع و آسان در بدنسازي مفيد هستند. همچنين عدس به دليل وجود فيبر و كربوهيدرات هاي پيچيده به عنوان يك منبع انرژي عالي در بدنسازي محسوب مي شوند. عدس همچنين منبع خوبي از آهن است كه اكسيژن را در تمام بدن حمل كرده و براي توليد انرژي و سوخت و ساز بدن مهم است.
عدس براي درمان خارش و سوزش چشم مفيد مي باشد.
عدس به كاهش كلسترول و چربي خون كمك مي كند، زيرا حاوي مقادير بالاي فيبر محلول مي باشد. كاهش ميزان كلسترول خطر ابتلا به بيماري قلبي و سكته مغزي را كاهش مي دهد.
خوردن عدس باعث فكر و خيال، افسردگي و وسواس فكري مي شود، پس زياده روي در مصرف عدس براي افسردگي مضر مي باشد.
مصرف زياد عدس در طب سنتي موجب افزايش سودا در بدن و در نتيجه غلظت خون مي شود.
مصرف زياد عدس باعث ايجاد نفخ شده و براي زخم معده مضر مي باشد.
عدس پتاسيم زيادي دارد و تحقيقات نشان داده كه مصرف آن به كاهش فشار خون بالا كمك مي كند.
مقدار كم عدس در دوران قاعدگي براي درمان اختلالات قاعدگي و درد پريود مفيد مي باشد.
جوانه حبوبات از جمله جوانه عدس حاوي مواد معدني و ويتامين C و ويتامين هاي B، تيامين، نياسين و ريبوفلاوين فراوان مي باشد. ويتامين C موجود در جوانه عدس به كاهش علائم پيري و پيشگيري از سرطان هاي خاص كمك مي كند و همچنين براي نگهداري از دندان ها و استخوان ها لازم است.
جوانه ها سريع تر هضم مي شوند، بدن را قليايي مي كنند و غني از پروتئين هستند.
– مصرف زياد عدس مي تواند باعث گرفتگي شكم و اسهال شود.
عدس براي كليه ضرر دارد؟
– مصرف بيش از حد عدس ممكن است خطر ابتلا به بيماري كليوي را افزايش دهد.
عدس تلخ نوعي گياه دارويي است كه با نام عدس الملك شناخته مي شود و براي درمان ديابت و كاهش كلسترول خون مفيد مي باشد.
كالري : 116
فيبر : 8 گرم
چربي : 0.4 گرم
كربوهيدرات : 20 گرم
پروتئين : 9 گرم
براي درمان زخم هاي دهان و گلو و ديفتري عدس را پخته و آب آنرا غرغره كنيد
به گفته كارشناسان تغذيه، عدس يكي از بهترين راه هاي تامين پروتئين كم چربي براي بدن ماست كه سرشار از مواد معدني، ويتامين ها، آنتي اكسيدان و فيبر است و خوردن روزانه آن مي تواند به تقويت و بهبود قواي جسماني ما منجر شود.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص درماني انواع عدس:
۱- عدس از نظر طب قديم ايران معتدل و خشك است و مانند ديگر گياهان پوست و دانه آن داراي اثرات متضاد يكديگر مي باشد. يعني پوست عدس گرم و خود عدس قابض است. بعبارت ديگر پوست آن ملين و مغز آن ضد اسهال مي باشد.
۲- عدس يك غذاي كامل است و انرژي لازم را براي كارهاي بدني براي انسان تامين مي كند.
۳- عدس منبع غني پروتئين گياهي است؛ به طوري كه مقدار پروتئين موجود در ۱۵گرم عدس، بسيار بيشتر از ۱۵ گرم گوشت گاو است.
۴- عدس حاوي اسيدهاي آمينه مختلف، ويتامين‌هاي گوناگون از جمله ويتامين B و مواد معدني‌اي همچون آهن، كلسيم و فسفر است.
۵- عدس منبع بسيار خوبي از فيبرهاي كاهش دهنده كلسترول‌اند كه نه تنها كمك به كاهش كلسترول مي‌كنند بلكه خاصيت تنظيم قندخون هم دارند زيرا فيبر بالاي آنها از افزايش قندخون بعد از خوردن يك وعده غذايي جلوگيري مي‌كنند.
۶- عدسها همچنين حاوي ۶ ماده معدني مهم، ۲ ويتامين B و همچنين پروتئين بدون، چربي مي‌باشند.
۷ـ عدس به علت داشتن آهن، براي رفع كم‌خوني و افزايش شير مادران شيرده مفيد است.
۸ـ عدس، لعاب‌دار است و به همين علت مصرف آن براي ناراحتي‌هاي روده‌اي توصيه مي‌شود.
۹- عدس را در كنيد و روي پوست ملتهب بگذاريد التهاب را برطرف مي كند.
۱۰- براي درمان زخم هاي دهان و گلو و ديفتري عدس را پخته و آب آنرا غرغره كنيد.
۱۱- براي تقويت معده و برطرف كردن گاز معده عدس پخته را با سركه ميل كنيد.
۱۲- عدسها مثل ديگر حبوبات غني از فيبرهاي غذايي هستند چه از نوع قابل جذب و چه از نوع غير قابل جذب. فيبرهاي قابل جذب،يك ماده ژله مانندي در دستگاه گوارش ايجاد مي‌كنند كه سبب دفع صفرا (حاوي كلسترول ) مي‌گردد و آن را به خارج از بدن مي‌برد.
۱۳- فيبر غير قابل جذب عدس نيز نه تنها كمك به افزايش مقدار مدفوع و جلوگيري از يبوست مي‌كند بلكه كمك به جلوگيري از بيماري هاي گوارشي مانند سندرم روده‌اي تحريك پذير و التهاب روده‌اي نيز مي‌كند.
۱۴- مصرف عدس در سلامتي قلب نقش به سزايي دارد. اين نقش نه تنها به دليل فيبرهاي موجود در عدس بلكه بعلت مقادير قابل ملاحظه‌اي از فولات ( Folate) و منيزم آن است.
۱۵- عدس به شما انرژي براي سوزاندن مي‌دهد در حالي كه قندخون را تثبيت مي‌كند. فيبر قابل جذب علاوه بر تأثيرات مفيد روي سيستم گوارشي و قلب، به تنظيم مقدار قندخون نيز كمك مي‌كند. اگر شما مقاومت به انسولين، كاهش قندخون يا ديابت داريد، گياهان بُنشني مثل عدس براي تنظيم قند خون مؤثر هستند كه انرژي پايداري را باعث مي‌شوند.
۱۶- آش عدس با روغن بادام براي دوران نقاهت بهترين غذاست.
۱۷- مصرف عدس مخصوصاً براي خانمهايي كه در سنين باروري و دوران بارداري هستند و در معرض كمبود آهن هستند، ايده بسيار مناسبي است. فراموش نكنيد كه كمبود آهن باعث كم خوني مي شود كه براي مادر خوب نيست چون نوزاد بعد از بدنيا آمدن از شير مادر تغذيه مي كند.
۱۸- پماد در عدس با سركه براي رفع ترك دست و پا كه بعلت سرما عارض شده سودمند است.
۱۹- عدس را مي توان به عنوان مسهل هم مصرف كرد چون داراي لعاب زيادي است كه در درمان ناراحتي هاي روده نيز موثر است.
۲۰- عدس پخته را بعنوان مرهم براي زخم نيز مي توان بكار برد.
۲۱- آرد عدس بوداده تشنگي را قطع مي كند، معده را نيرو مي بخشد صفرا را خاموش و هيجان خون را فرو مي نشاند و حرارت را خاموش مي كند.

قيمت عدس سياه| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
عدس پخته را بعنوان مرهم براي زخم نيز مي توان بكار برد
خواص تغذيه اي و درماني عدس
* عدس بهترين منبع پروتئين است كه كلسترول مضر مانند گوشت ق ندارد، و به همين دليل باعث مرگ ناشي از سرطان و بيماري قلبي نمي‌شود. * فيبر موجود در عدس هضم غذا را آسان مي كند، و جلوي يبوست را مي گيرد و خطر سرطان روده بزرگ را كاهش مي دهد. * عدس بخاطر مقادير زياد فوليك اسيد و منيزيوم قلب را تقويت مي كند، كار رگها را آسان كرده و جلوي بيماريهاي قلبي را مي گيرد و جريان خون را بهبود مي بخشد.* خوردن روزانه يك فنجان عدس آهن بدن را تامين مي كند، خطر كم خوني را كاهش مي دهد، و باعث تقويت تمركز مي‌شود.
عدس يكي از حبوباتي است كه طبيعت آن معتدل ولي خشك است و پوست آن گرم و مغزش سرد مي باشد. عدس داراي مواد مغذي، الياف گياهي، كربوهيدرات پيچيده و اسيدفوليك است. همچنين سرشار از مواد غذايي مفيد به ويژه پروتئين و اسيدآمينه هاي مختلف و غني مي باشد. كم كالري و كم چربي بوده و كلسترول ندارد و در كنار اين موارد لازم است متذكر شويم كه عدس بسيار ارزان است (البته در مقايسه با مواد مغذي ديگر).همان گونه كه يادآور شديم داراي مقدار زيادي اسيدفوليك است. مطابق توصيه هاي انجمن سلامتي ايالات متحده، مصرف 400 ميكروگرم اسيدفوليك براي خانم هايي كه باردار هستند ضروري است و اكثر بانوان اين مقدار را مصرف نمي كنند.يك دوم ليوان عدس پخته، 90 درصد از مقدار توصيه شده را تأمين مي كند. در ضمن عدس منبع خوبي از آهن و براي خانم هايي كه كم خوني ناشي از فقر آهن دارند مناسب مي باشد.مصرف عدس همراه با غذاهاي غني از ويتامين «ث» مانند گوجه فرنگي، فلفل سبز، كلم بروكلي، مركبات و عصاره آنها موجب افزايش جذب آهن موجود در عدس مي شود. عدس از لحاظ پروتئين غني است و فقط يك اسيدآمينه كم دارد و نام آن «ميتونين» است. اضافه كردن مقداري جو يا تخم مرغ، آجيل، دانه ها، گوشت و يا پنير سبب كامل شدن پروتئين عدس مي شود و مي توان گفت كيفيت پروتئين غذايي را بالا مي برد.همچنين عدس داراي الياف گياهي محلول است كه همانند يك برس براي دستگاه گوارش عمل مي كند و باعث تميز شدن دستگاه گوارش مي شود. اين نوع الياف گياهي موجب كاهش قند و كلسترول خون شده و به كاهش انسولين مصرفي در بيماران مبتلا به مرض قند مي انجامد.آبي را كه عدس در آن پخته مي شود اگر تناول كنيد، لينت مزاج مي دهد.
مضرات عدس:
عدس نفاخ، ديرهضم و كاهش دهنده ميل جنسي است.
قيمت عدس سياه| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت عدس قرمز-عدس ريز سياه-قيمت عدس پلويي-طبع عدس سياه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 144 بازدید دیروز 277 بازدید کل 582389

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .