قیمت شربت گشنیز بستگی به شرایط بازار، نوع و کیفیت محصول و نیز محل خرید و فروش دارد. با این حال، معمولاً قیمت شربت گشنیز در بازارهای محلی و فصلی در ایران در حدود 15 تا 40 هزار تومان برای هر لیتر قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت شربت گشنیز| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت شربت گشنیز بستگی به شرایط بازار، نوع و کیفیت محصول و نیز محل خرید و فروش دارد. با این حال، معمولاً قیمت شربت گشنیز در بازارهای محلی و فصلی در ایران در حدود 15 تا 40 هزار تومان برای هر لیتر قرار می‌گیرد.

قیمت شربت گشنیز| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، در صورتي كه شربت گشنيز به صورت فروش عمده و در ميزان بيشتري خريداري شود، ممكن است قيمت كمتري در نظر گرفته شود. همچنين در فصل‌هايي كه گشنيز بيشتر توليد مي‌شود، قيمت شربت آن پايين‌تر خواهد بود و در فصل‌هايي كه كمتر است، قيمت آن بالاتر خواهد بود. همچنين، در برخي مناطق كشور كه توليد گشنيز و شربت آن رايج است، ممكن است قيمت شربت گشنيز كمتر باشد.

قيمت شربت گشنيز| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت شربت گشنيز| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع شربت اعصاب گياهي-بهترين قرص براي اعصاب معده-قرص اعصاب معده سبز رنگ-علائم معده عصبي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت شربت گشنيز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت شربت گشنيز| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت شربت گشنيز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد شربت اعصاب گياهي-بهترين قرص براي اعصاب معده-قرص اعصاب معده سبز رنگ-علائم معده عصبي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت شربت گشنيز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت شربت گشنيز| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت شربت گشنيز| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت شربت گشنيز و شربت اعصاب گياهي-بهترين قرص براي اعصاب معده-قرص اعصاب معده سبز رنگ-علائم معده عصبي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

آشنايي با خواص شربت گشنيز
شربت گشنيز حاوي ويتامين‌هاي A، B، C، E، كربوهيدرات، سديم، پتاسيم، منيزيم، منگنز، اسيدفوليك، آهن، فيبر، فسفر، ساپونين، فنول، سلنيوم، روي (زينك)، قند ساكاروز، گلوكز، فراكتوز وغيره است.
براي بررسي خواص شربت گشنيز و اينكه مصرف اين شربت براي چه افرادي مفيد است با حيدرعظمايي محقق و پژوهشگر طب سنتي گفت وگو كرديم كه در ادامه مشروح آن را مي‌خوانيد.
مهم‌ترين خواص شربت گشنيز
حيدرعظمايي محقق و پژوهشگر طب سنتي درگفت وگو درباره مهم‌ترين خواص شربت گشنيز گفت: يكي از خواص فوق العاده شربت گشنيز افزايش سوخت وساز بدن و چربي سوزي است كه باعث لاغري شكم و پهلو و در نتيجه تناسب اندام مي‌شود.
وي افزود: درمان درد‌هاي رماتيسمي (آرتريت روماتوئيد) و مفصلي (آرتريت) از ديگر خواص اين شربت است كه مي‌توان نام برد.
عظمايي بيان كرد: اين شربت موجب تقويت حافظه و پيشگيري از آلزايمر، تقويت بينايي ، تصفيه خون، رفع سردرد، بهبود كيفيت خواب و كنترل قند، فشار و چربي خون مي‌شود.
اين محقق و پژوهشگر طب سنتي گفت: از خواص ديگر شربت گشنيز مي‌توان به تقويت و استحكام استخوان و دندان و پيشگيري از پوكي استخوان و آرتروز، به علت وجود منيزيم و فسفر در آن اشاره كرد.
وي اظهار كرد: شربت گشنيزموجب تقويت دستگاه گوارش، هضم آسان غذا و جذب بهتر آن در روده‌ها مي‌شود؛ همچنين ضد نفخ و باد شكن بوده و باعث كاهش گاز و اسيد معده، رفع دل درد، دل پيچه و رفع يبوست مي‌شود.
عظمايي افزود: پاكسازي معده، روده، كليه و مجاري ادرار و دفع سمومات از بدن از ديگر خواص اين شربت است.
اين محقق و پژوهشگر طب سنتي گفت: مصرف شربت گشنيز موجب آرامش قلب و اعصاب، همچنين دفع سنگ كليه و صفرا مي‌شود.

قيمت شربت گشنيز| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
وي بيان كرد: اين شربت خاصيت آنتي اكسيداني داشته و بدن را در برابر انواع بيماري‌ها از جمله سرطان‌ها محافظت مي‌كند.
عظمايي اظهار كرد: شربت گشنيزموجب تقويت دستگاه گوارش، هضم آسان غذا و جذب بهتر آن در روده‌ها مي‌شود.
اين محقق و پژوهشگر طب سنتي افزود: رفع مشكلات تنفسي، سرماخوردگي، آسم، سرفه و سينوزيت از ديگر خواص اين شربت بي نظير است.وي گفت: مصرف شربت گشنيز براي زنان بسيار مفيد است و باعث رفع درد‌هاي قاعدگي مي‌شود.
عظمايي بيان كرد: اين شربت براي افرادي كه قصد ترك سيگار يا قليان را دارند بسيار مفيد و اثربخش است.
منع مصرف شربت گشنيز
اين محقق و پژوهشگر طب سنتي گفت: مصرف اين شربت براي زنان باردار ممنوع است.
مقدار مصرف شربت گشنيز
عظمايي بيان كرد: از اين شربت مي‌توان ۳ تا ۴ ليوان در روز و در وعده‌هاي صبح، ظهر، عصر و شب ميل كرد.
مواد لازم شربت گشنيز (۲ ليتر) -عرق گشنيز نيم ليتر‌ -عرق زنيان نيم ليتر‌ -عرق زيره نيم ليتر -عرق رازيانه نيم ليتر‌ -تخم گشنيز ۸۰ گرم‌ -عسل نيم كيلو
طرز تهيه شربت گشنيز
براي تهيه اين شربت ابتدا عرقيجات شامل عرق گشنيز، عرق زنيان، عرق زيره، عرق رازيانه را با هم تركيب مي‌كنيم.
تخم گشنيز را نيم كوب كرده و به عرقيجات اضافه مي‌كنيم.
پس از گذشت ۴ تا ۵ ساعت، در حرارت ملايم به مدت ۵ تا ۱۰ دقيقه مي‌جوشانيم.
هنگامي كه حرارت متعادل و در حدود ۵۰ درجه سانتي‌گراد شد، آن را صاف كرده وعسل را اضافه مي‌كنيم.
شربت را هم مي‌زنيم تا قوام بيايد، سپس در ظرف شيشه‌اي مي‌ريزيم.
طرز تهيه يك ليوان شربت گشنيز
براي تهيه يك ليوان از اين شربت ۴ تا ۵ قاشق غذاخوري از آن را داخل ليوان ريخته و بقيه را آب جوشيده ولرم اضافه مي‌كنيم.
شربت آماده ميل كردن است.
نكته: براي مصرف اين شربت در فصل گرم سال، به جاي آب جوشيده ولرم از آب خنك استفاده كرده و چند قطره آب ليموترش اضافه مي‌كنيم.


قيمت شربت گشنيز| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت شربت گشنيز| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات شربت اعصاب گياهي-بهترين قرص براي اعصاب معده-قرص اعصاب معده سبز رنگ-علائم معده عصبي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 313 بازدید دیروز 257 بازدید کل 576403

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .