قیمت پودر گوجه فرنگی بسته به برند، کیفیت و میزان تقاضا در بازار متفاوت است. در بازارهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی برای پودر گوجه فرنگی وجود دارد. به طور کلی، قیمت پودر گوجه فرنگی در بازارهای مختلف ممکن است از حدود ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم متغیر باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت پودر گوجه فرنگی| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت پودر گوجه فرنگی بسته به برند، کیفیت و میزان تقاضا در بازار متفاوت است. در بازارهای مختلف، قیمت‌های متفاوتی برای پودر گوجه فرنگی وجود دارد. به طور کلی، قیمت پودر گوجه فرنگی در بازارهای مختلف ممکن است از حدود ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان برای هر کیلوگرم متغیر باشد.

قیمت پودر گوجه فرنگی| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، بايد توجه داشت كه قيمت پودر گوجه فرنگي در صنعت غذايي و توليد محصولات غذايي مصرفي بسيار متغير است و ممكن است در مقياس بزرگتر قيمت‌هاي متفاوتي اعم از تخفيف و تعرفه خاصي داشته باشد. بنابراين، بهتر است با شركت سالم سازان آذر تماس بگيريد و قيمت را براي مقدار و شرايط خودتان استعلام كنيد.

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگيخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت دستگاه پودر گوجه فرنگيرا باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت پودر گوجه فرنگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت  پودر گوجه فرنگي و برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 

مزاياي خشك كردن گوجه فرنگي

گوجه در اكثر غذاهاي ايراني مورد استفاده قرار ميگيرد بنابراين فست‌فود‌ها و رستوران‌ها و هتل‌ها ميتوانند مشتري شما باشند.

گوجه خشك شده و پودر گوجه از كيفيت و ماندگاري بالاتري نسبت به رب‌گوجه برخوردار است و به دليل از بين رفتن آب ميان بافتي گوجه امكان كپك زدن به صفر ميرسد در حالي كه همه‌روزه رب گوجه‌ها در حال كپك زدن ميباشند .

رب گوجه‌ها داراي مواد‌نگه‌دارنده هستند كه براي سلامت بدن بسيار مضر است اما گوجه خشك شده همه‌روزه بدون نياز به مواد‌نگه دارنده سالم ميمانند و سالها قابل استفاده هستند.

گوجه و يا هر مواد ديگري پس از خشك ‌شدن و از بين‌رفتن آب آن وزن كمي خواهند داشت و گزينه‌ي مناسبي براي صادرات است.

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

گوجه خشك شده و پودر گوجه را ميتوانيد به آساني در فضاي كوچكي نگه‌داري كنيد در حالي كه گوجه تازه فضاي بساري نياز دارد.

گوجه خشك شده طعم دلپذيري دارد .

گوجه خشك را ميتوانيد با دستگاه خشك كن گوجه فرنگي در تابستان كه اين محصول ارزان قيمت است خشك نماييد و در پاييز و زمستان كه قيمت اين محصول بسيار بالاست به فروش برسانيد و مشتريان بيشتري براي اين محصول خواهيد داشت.

ويتامين‌ها و مواد‌معدني و پر‌خاصيت گوجه با خشك شدن در داخل دستگاه حفظ ميشود و تبخير نميشود زيرا كه در اين دستگاه‌ها تنها گرما توليد ميشود و به سراسر دستگاه و تمام فضاي دستگاه گرما يكنواخت توزيع ميشود.

باغبان‌ها ميتوانند به جاي فروش گوجه‌هاي توليدي خود با سود ناچيز يك دستگاه خشك كن گوجه فرنگي را تهيه نمايند و ارزش محصول خود را بالا ببرند و به فروشگاه‌هاي عرضه مواد‌غذايي بفروش برسانند . با اين عمل بسياري از واسطه‌ها از دور خارج ميشوند و با قيمت مناسبي كه براي محصول خود در نظر ميگيريد قطعا ميتوانيد در كمترين زمان ممكن بازار رقابت را به دست بگيريد و پيروز شويد.

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازاريابي و فروش براي گوجه خشك بسيار آسان است زيرا فروشگاه‌هاي عرضه‌ي مواد‌غذايي ، عطاري‌ها ، رستوران‌ها ، فست فود‌ها ، فروشگاه‌هاي فروش مواد‌غذايي و سبزي‌هاي آماده ،كارخانه‌هاي توليد پفك و چيس به عنوان طعم دهنده مشتري‌هاي شما خواهند بود .

قيمت پودر گوجه فرنگي| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات برگه گوجه فرنگي – اسلايس گوجه فرنگي – خريد پودر گوجه فرنگيمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 46 بازدید دیروز 324 بازدید کل 582615

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .