قیمت شربت خاکشیر بسته به مارک و شرکت تولید کننده، مقدار و حجم محصول، منطقه فروش و موارد دیگر متفاوت است. این محصول ممکن است در داروخانه ها و فروشگاه های عمومی موجود باشد و همچنین می توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت شربت خاکشیر | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قیمت شربت خاکشیر بسته به مارک و شرکت تولید کننده، مقدار و حجم محصول، منطقه فروش و موارد دیگر متفاوت است. این محصول ممکن است در داروخانه ها و فروشگاه های عمومی موجود باشد و همچنین می توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

قیمت شربت خاکشیر | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



به طور ميانگين، قيمت شربت خاكشير در بازارهاي ايران در حدود ۲۰,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ تومان است. با اين حال، بايد به اين نكته توجه داشت كه قيمت ممكن است در مناطق مختلف كشور متفاوت باشد و همچنين ممكن است تغييراتي در طول زمان داشته باشد. براي دقيق تر دانستن قيمت شربت خاكشير، مي توانيد با داروخانه ها و فروشگاه هاي مربوطه تماس حاصل كنيد يا در سايت هاي فروشگاه هاي اينترنتي جستجو كنيد.قيمت شربت خاكشير  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع خاكشير تك نفره - خاكشير اسپريچو - شربت خاكشير آماده - خاكشير ساشه ايخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت شربت خاكشير  را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت شربت خاكشير  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت شربت خاكشير  و خاكشير تك نفره - خاكشير اسپريچو - شربت خاكشير آماده - خاكشير ساشه ايكه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت شربت خاكشير  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


 خاكشير چيست و از كجا آمد
خاكشيري كه ما در شربت مي‌ريزيم يا به طرق مختلف از آن استفاده مي‌كنيم، در حقيقت تخم گياه خاكشير است. اين گياه هم خانواده‌ گياهان شب‌بوست و اغلب در دشت و كوهستان مي‌رويد. از زمان قديم، طبيبان و پزشكان طب سنتي از اين گياه پرفايده، در درمان بيماري‌ها استفاده مي‌كردند.
تخم خاكشير در دو نوع متفاوت وجود دارد. تخم قرمز خاكشير طعم تلخي دارد و از تخم قهوه‌اي آن معمولا در درست كردن شربت و نوشيدني استفاده مي‌كنند.
خواص درماني خاكشير
خاكشير يا خاكشي، در طب سنتي كاربردهاي مختلفي دارد. البته صحت اين اطلاعات مشخص نيست و تحقيقات علمي براي اثبات خواص خاكشير فعلا ثبت نشده است. اما خواص خاكشير و فوايد آن در طب سنتي بارها بيان گشته و ممكن است استفاده از آن در درمان بيماري‌هاي گفته شده در اين بخش، موثر باشد.
خاكشير و يبوست
گفته مي‌شود خاكشير مي‌تواند يكي از راه‌هاي موثر براي درمان يبوست باشد. ممكن است مدفوع به هر دليلي در روده‌ بزرگ باقي بماند، دفع نشود يا تكه تكه دفع شود. در اين حالت معمولا عمل دفع نيز با درد و ناراحتي همراه است. يكي از فوايد خاكشير، درمان يبوست و بهبود عملكرد روده‌ بزرگ است. در اين مطلب از وبسايت سبك زندگي درباره درمان يبوست به طور مفصل بخوانيد.
براي درمان يبوست با خاكشير مي‌توانيد به ۲ مدل مختلف از خاكشير استفاده كنيد:

يكي از روش‌ها، درست كردن شربت خاكشير است. اگر اين شربت با آب گرم يا ولرم تهيه شود، مي‌تواند يبوست را درمان كند. راهكار بعدي براي رفع يبوست، استفاده از خاكشير كوبيده شده است. يك قاشق غذاخوري خاكشير كوبيده شده به همراه شربت، مي‌تواند در برطرف كردن يبوست نقش داشته باشد.


قيمت شربت خاكشير  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خاكشير و درمان اسهال
شايد تعجب كرده باشيد كه چگونه تخم يك گياه هم در درمان يبوست موثر است و هم اسهال؟ جالب است بدانيد كه خاكشير بسته به نوع آماده‌سازي آن، مي‌تواند هم در رفع يبوست و هم در درمان اسهال كمك كننده باشد.
بيماري اسهال مي‌تواند به دلايل مختلف ايجا شود و يكي از آ‌ن‌ها وجود ميكروب‌هايي در معده است. ابتلا به اسهال به مدت زياد، باعث از دست رفتن آب بدن و كم آبي مي‌شود.
خاكشير مي‌تواند ميكروب‌هاي عامل اسهال را از بين ببرد و كم آبي بدن را برطرف نمايد. شما مي‌توانيد براي درمان اسهال با خاكشير، آن را به دو صورت زير تهيه و ميل كنيد:
در اين حالت مي‌توانيد خاكشير را بو بدهيد و آن را با آب و عسل تركيب كنيد. براي اينكه اين مخلوط موثر واقع شود، هر دو ساعت آن را مصرف كنيد تا بهبود يابيد.
اگر شربت خاكشير را با آب سرد تهيه كنيد، در درمان اسهال موثر خواهد بود. مي‌توانيد به جاي شكر از عسل نيز استفاده كنيد.
خواص خاكشير براي كبد
گفته مي‌شود در طب سنتي، خاكشير به دليل خاصيت ادارآوري، مي‌تواند به درمان كبد چرب كمك كند. خاكشير باعث افزايش ادرار مي‌شود و از اين طريق مي‌تواند به پاكسازي و سم‌زدايي كبد بپردازد.
خواص خاكشير براي زنان
گفته مي‌شود خاكشير در ماه‌هاي آخر بارداري زنان، مي‌تواند به تسهيل زايمان و باز شدن دهانه‌ رحم كمك كند. به همين دليل ممكن است مصرف زياد خاكشير در سه‌ ماهه‌ اول بارداري باعث باز شدن دهانه‌ رحم و سقط جنين شود. اما مصرف آن در اواخر بارداري نه تنها خطرناك نيست، بلكه كمك كننده نيز هست.
زنان در دوران شيردهي بهتر است با پزشك متخصص خود درباره‌ي مصرف خاكشير و نحوه‌ي استفاده از آن، سوال كنند و طبق دستور دكتر عمل كنند.
يكي ديگر از خواص خاكشير براي زنان، كاهش ترشحات زنانه است.
خواص خاكشير براي كليه و مجاري ادرار
بسياري از متون طب سنتي، درباره‌ حواص خاكشير به درمان التهان و بهبود مجاري ادراري و كليوي اشاره كردند. شايد يكي از دلايلي كه باعث مي‌شود، مصرف خاكشير براي كليه فوايدي داشته باشد، كمك به دفع سنگ كليه است.
خاكشير باعث از بين رفتن التهاب كليه و بهبود آن بر اثر دفع سنگ كليه مي‌شود و پزشكان طب سنتي توصيه مي‌كنند براي دفع راحت‌تر سنگ، از خاكشير استفاده شود.
نوشيدن ۴ يا ۵ ليوان شربت خاكشير با شيرين‌كننده‌هاي طبيعي مثل عسل و سكنجبين در روز مي‌تواند در بهبود كليه و دفع سنگ كليه موثر باشد.
خواص خاكشير در درمان عطش و گرمازدگي
يكي از مهم‌ترين و شناخته شده‌ترين نوشيدني‌هاي برطرف كننده‌ تشنگي و گرمازدگي خاكشير است. از زمان قديم، شربت خاكشير در تابستان، به عنوان نوشيدني‌اي موثر براي درمان گرمازدگي استفاده مي‌شده است.
تخم خاكشير در واقع دانه هايي هستند كه اگر مدتي در آب خيسانده شوند، آب را به خود جذب كرده و متورم مي‌شوند. با نوشيدن شربت خاكشير، آب موجود در اين دانه‌ها به مرور توسط بدن جذب مي‌شود و عطش و تشنگي به راحتي برطرف مي‌گردد.
شربت خاكشير را مي‌توانيد با عسل، سكنجبين يا شكر شيرين كنيد يا به آن آبليمو اضافه كنيد. از اين نوشيدني پرفايده به خصوص در روزهاي گرم غافل نشويد.
خواص خاكشير براي مردان
گفته مي‌شود خاكشير باعث افزايش ميزان اسپرم در آقايان مي‌شود و به اين دليل احتمال باروري را زياد مي‌كند. همچنين خاكشير ميل جنسي را در آقايان افزايش مي‌دهد.
خواص خاكشير در از بين بردن بوي بد دهان
بوي دهان مي‌تواند به علل متعدد و متفاوتي ايجاد شود. ابتدا بايد ريشه‌ اصلي اين مشكل را پيدا كرد. اگر به دليل عفونت، لثه‌ها يا دندان‌ها نبود و خطري ايجاد نمي‌كرد، مي‌توان از درمان‌هاي سنتي مثل خاكشير براي برطرف كردن آن، اقدام كرد.
بهترين راه براي خلاصي از شر بوي بد دهان، نوشيدن شربت ترنجبين و خاكشير است. براي تهيه‌ اين نوشيدني كافي است ۵ الي ۶ ساعت ترنجبين را در آب بخيسانيد و سپس آن را با دو قاشق خاكشير مخلوط كنيد. نوشيدن اين شربت به رفع بوي بد دهان كمك مي‌كند.


قيمت شربت خاكشير  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
خواص خاكشير براي فشار خون
خاكشير را نه تنها مي‌توان به صورت خوراكي استفاده كرد، بلكه مي‌توان آن را به صورت پماد مصرف كرد. براي كاهش فشار خون شما مي‌توانيد از خمير خاكشير استفاده كنيد.
براي تهيه‌ اين خمير كافي است خاكشير را تا جايي بكوبيد تا تبديل به پودر شود. سپس كم كم به آن آب اضافه كنيد تا شكل خميري پيدا كند.
شما مي‌توانيد اين خمير را يك الي دوبار در هفته بر روي پاهايتان بماليد و تا صبح آن را روي پاها بگذاريد تا فشار خون‌تان كاهش يابد. بهتر است براي اولين بار استفاده از اين خمير، آن را در روز مصرف كنيد.
خواص خاكشير جوشيده
گفته مي‌شود خاكشير جوشيده همانند شربت خاكشير فوايد يكساني دارد و علاوه بر اين موارد، براي پاكسازي پوست نيز بسيار مناسب است.
گفتني است مصرف خاكشير براي لاغري يكي از موارد مصرف آن است كه طرفداران بسياري دارد.
طرز مصرف خاكشير
براي تهيه كردن خاكشير راه‌ها و شيوه‌هاي متنوعي وجود دارد. هر كدام از اين روش‌ها به هدف از مصرف خاكشير، مربوط است. در اين قسمت با چند روش تهيه خاكشير آشنا خواهيم شد.
قبل از آماده سازي خاكشير براي شربت و غيره بايد به خوبي خاكشير را بشوييم. خاكشير ممكن است داراي ماسه و خاك زيادي باشد، پس شستشوي درست آن الزامي است.
براي شستن خاكشير بهتر است آن را در ظرفي بريزيد و چندبار آب آن را خالي كنيد تا خوب تميز شود. سپس خاكشير را با آب مخلوط كنيد و كمي بعد به ظرف ديگري منتقل كنيد تا ناخالصي‌هايي كه در كف ظرف جمع شده‌اند، باقي بمانند. بدين ترتيب بعد از چندبار آبكشي، خاكشير شما تميز شده است و آماده‌ مصرف است.
خاكشير را چگونه درست كنيم؟
شما مي‌توانيد به طور كلي از ۳ روش زير خاكشير را استفاده نماييد:
خاكشير خيسانده در آب: اگر شما خاكشير را پس از شستشو چند ساعت در آب سر بخوابانيد تا خيس بخورد، مي‌توانيد آن را به راحتي مصرف كنيد. مي‌توانيد آن را به شربت اضافه كنيد يا به آن آبليمو، عسل يا سكنجبين اضافه كرده و ميل كنيد. همچنين مي‌توانيد خاك شير را به همراه شير نيز مصرف كنيد.
خاكشير جوشانده شده: يك روش ديگر بهره‌مندي از خواص گوناگون خاكشير، جوشاندن آن است. براي جوشاندن خاكشير كافي است خاكشير تميز را در آب جوش بريزيد و به مدت ۱۰ دقيقه بگذاريد در ظرف يا قوري روي حرارت بحوش آيد. سپس آن را هنگامي كه خنك شد، بنوشيد.
خمير خاكشير: خمير خاكشير در از بين بردن التهابات، ورم و زخم بسيار موثر است. براي آماده كردن خمير، كافي است خاكشير را بكوبيد تا پودر شود. سپس به آن آب اضافه كنيد تا به حالت خميري درآيد. خمير را بر روي زخم يا ورم بگذاريد تا تاثير مثبت آن در بهبود زخم را مشاهده كنيد.
عوارض خاكشير
مصرف خاكشير بيش از اندازه در دوران شيردهي، باعث دل درد و بروز نفخ در مادر و نوزاد مي‌شود.
مصرف زياد از حد خاكشير در درمان يبوست، باعث تنبلي و از كار افتادگي روده‌ها مي‌شود و روده‌ بزرگ نمي‌تواند ديگر به تنهايي و بدون كمك ملين مدفوع را دفع كند.
خاكشير بيش از حد استاندارد، احتمال ايجاد بيماري مگاكلون را افزايش مي‌دهد. اين اتفاق معمولا به دليل منبسط شدن روده‌ بزرگ رخ مي‌دهد. در اين شرايط روده قادر به انجام عمل دفع و خروج گاز از معده نيست.
اگر خاكشير به مقدار زياد مصرف شود، سبب بيرون روي و اسهال مي‌شود.
خاكشير اگر بيش از حد مصرف شود ممكن است باعث ورم معده و زخم معده شود.
مصرف خاكشير براي كودكان زير ۳ سال توصيه نمي‌شود.
افراد مبتلا به روماتيسم و آرتروز بهتر است مصرف خاكشير را كاهش دهند و محدود كنند. براي افراد مصرف خاكشير با عرق نعنا و عسل توصيه مي‌شود.
اگر برخي افراد بعد از خوردن خاكشير دچار سردرد مي‌شوند، مي‌توانند با اضافه كردن كتيرا به خاكشير اين تركيب را مصرف نمايند.
براي افرادي كه دچار سنگ كليه هستند، پيشنهاد مي‌شود خاكشير به مدت ۱۲ ساعت قبل از مصرف بخيسانند تا در رفع سنگ كليه موثر واقع گردد.

هرچند خواص خاكشير در طب سنتي و تحقيقات محدودي مورد تاييد قرار گرفته‌اند، اما توصيه مي‌شود كه هرگز به عنوان جايگزيني براي درمان‌هاي تأييد شده توسط پزشك استفاده نشود. قبل از استفاده از هر نوع دارو يا گياه دارويي، بهتر است با پزشك يا متخصص بهداشت مشوره كنيد، به ويژه اگر داروي ديگري مصرف مي‌كنيد يا مشكلات سلامت خاصي داريد.

قيمت شربت خاكشير  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت شربت خاكشير  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خاكشير تك نفره - خاكشير اسپريچو - شربت خاكشير آماده - خاكشير ساشه ايمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

سوالات متداول در مورد قيمت شربت خاكشير

قيمت شربت خاكشير بر چه عواملي تأثير مي‌گذارد؟

قيمت شربت خاكشير بر اساس عوامل زير تعيين مي‌شود:

  • نوع خاكشير: خاكشير به دو نوع طبيعي و صنعتي تقسيم مي‌شود. خاكشير طبيعي گران‌تر از خاكشير صنعتي است.
  • ميزان خاكشير: هر چه ميزان خاكشير در شربت بيشتر باشد، قيمت آن نيز بيشتر خواهد بود.
  • نوع بسته‌بندي: شربت خاكشير در بسته‌بندي‌هاي مختلف مانند بطري، قوطي و پاكت عرضه مي‌شود. قيمت شربت خاكشير در بسته‌بندي‌هاي شيشه‌اي و قوطي بيشتر از بسته‌بندي‌هاي پاكتي است.
  • برند: شربت خاكشير از برندهاي مختلف در بازار موجود است. قيمت شربت خاكشير از برندهاي معتبر بيشتر از برندهاي نامعتبر است.

سوال : چگونه مي‌توانم شربت خاكشير خانگي درست كنم؟

براي تهيه شربت خاكشير خانگي، به مواد زير نياز داريد:

  • 2 قاشق غذاخوري خاكشير
  • 2 قاشق غذاخوري شكر
  • 1 ليوان آب

طرز تهيه:

  1. خاكشير را بشوييد و در يك ظرف بريزيد.
  2. شكر را به خاكشير اضافه كنيد و خوب مخلوط كنيد.
  3. آب را به مخلوط خاكشير و شكر اضافه كنيد و روي حرارت قرار دهيد.
  4. اجازه دهيد شربت به جوش بيايد.
  5. پس از جوشيدن، حرارت را كم كنيد و اجازه دهيد شربت به مدت 5 دقيقه بجوشد.
  6. شربت را از روي حرارت برداريد و صبر كنيد تا خنك شود.
  7. شربت را در يخچال قرار دهيد تا خنك شود.

سوال : خواص شربت خاكشير چيست؟

شربت خاكشير داراي خواص متعددي است كه از جمله آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • رفع عطش و تشنگي
  • درمان گرمازدگي
  • كاهش تب
  • رفع سردرد
  • درمان يبوست
  • كاهش فشار خون
  • كاهش قند خون
  • درمان سنگ كليه

سوال : مضرات شربت خاكشير چيست؟

شربت خاكشير در صورت مصرف بيش از حد مي‌تواند عوارضي مانند موارد زير را به همراه داشته باشد:

  • درد معده
  • اسهال
  • كاهش فشار خون
  • افزايش قند خون

سوال : چه كساني نبايد شربت خاكشير مصرف كنند؟

افرادي كه داراي شرايط زير هستند، نبايد شربت خاكشير مصرف كنند:

  • افراد مبتلا به بيماري‌هاي گوارشي مانند زخم معده و روده
  • افراد مبتلا به ديابت
  • افراد مبتلا به فشار خون پايين

سوال : بهترين زمان مصرف شربت خاكشير چه زماني است؟

شربت خاكشير را مي‌توان در تمام طول سال مصرف كرد، اما بهترين زمان مصرف آن در فصل تابستان است. شربت خاكشير در فصل تابستان به رفع عطش و تشنگي كمك مي‌كند و از گرمازدگي جلوگيري مي‌كند.

سوال : شربت خاكشير را چگونه بايد مصرف كرد؟

شربت خاكشير را مي‌توان به صورت ساده يا با افزودن ساير مواد مانند ليمو، نعناع، گلاب و ... مصرف كرد.

براي مصرف ساده شربت خاكشير، كافي است شربت را در دماي اتاق يا يخچال خنك كنيد و آن را ميل كنيد.

براي مصرف شربت خاكشير با ليمو، كافي است يك عدد ليمو را برش دهيد و به شربت اضافه كنيد.

براي مصرف شربت خاكشير با نعناع، كافي است چند برگ نعناع را به شربت اضافه كنيد.

براي مصرف شربت خاكشير با گلاب، كافي است چند قطره گلاب به شربت اضافه كنيد.

سوال : مقدار مصرف شربت خاكشير چقدر است؟

مقدار مصرف شربت خاكشير براي افراد مختلف متفاوت است. به طور كلي، توصيه مي‌شود بزرگسالان روزانه 2 تا 3 ليوان شربت خاكشير مصرف كنند.

افراد مبتلا به بيماري‌هاي گوارشي بايد شربت خاكشير را با احتياط مصرف كنند و مقدار مصرف آن را با پزشك خود در ميان بگذارند.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 195 بازدید دیروز 292 بازدید کل 581599

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .