آرد ذرت یکی از انواع آردهای گیاهی است که از دانه‌های ذرت به دست می‌آید. بسته به منطقه و شهر، می‌توانید در مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف، این آرد را به راحتی پیدا کنید.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع محل خرید آرد ذرت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


آرد ذرت یکی از انواع آردهای گیاهی است که از دانه‌های ذرت به دست می‌آید. بسته به منطقه و شهر، می‌توانید در مراکز خرید و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف، این آرد را به راحتی پیدا کنید.

محل خرید آرد ذرت | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين، در بسياري از فروشگاه‌هاي بزرگ زنجيره‌اي و هايپرماركت‌هاي كشور نيز اين آرد به فروش مي‌رسد. همچنين مي‌توانيد از طريق فروشگاه‌هاي اينترنتي و سايت‌هاي فروش آنلاين نيز، آرد ذرت را خريداري كنيد.

در نهايت، براي خريد آرد ذرت مي‌توانيد به بازارهاي بزرگ و مراكز خريد محلي شهر خود مراجعه كنيد و در اين مكان‌ها اين آرد را به صورت عمده و يا خرده به دست آوريد.

محل خريد آرد ذرت  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع خريد آرد ذرت بدون گلوتن - ذرت از كجا بخريم - قيمت آرد ذرت عمده - قيمت آرد ذرت فله    خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع محل خريد آرد ذرت  را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

محل خريد آرد ذرت  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و محل خريد آرد ذرت  و خريد آرد ذرت بدون گلوتن - ذرت از كجا بخريم - قيمت آرد ذرت عمده - قيمت آرد ذرت فله    كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم..

زماني كه مي‌خواهيد آرد ذرت بده را از فروشگاه خريداري كنيد، بايد توجه كنيد كه محصول با كيفيت و ايمني را انتخاب كنيد. آرد ذرت بده يك ماده غذايي است كه در انواع غذاها و شيريني‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در ادامه، نكات مهمي كه بايد در نظر داشته باشيد:

نوع محصول: آرد ذرت به دو نوع زرده و سفيد تقسيم مي‌شود. معمولاً آرد ذرت زرده براي استفاده در تهيه دسرها و شيريني‌ها مناسب است، در حالي كه آرد ذرت سفيد براي سوپ‌ها و تركيبات غذايي ديگر به كار مي‌رود. مطمئن شويد كه نوع مناسب را انتخاب كنيد.

محتواي فيبر: آرد ذرت بده به عنوان يك منبع خوب فيبر مشهور است. مطمئن شويد كه محصولي با مقدار فيبر بالا و بدون مواد افزودني مضر را انتخاب كنيد.

بسته‌بندي مناسب: مطمئن شويد كه بسته‌بندي آرد ذرت بده سالم و سلامتي دارد و هيچ گونه تماس با رطوبت يا هوا نداشته است. بسته‌بندي محكم و بدون شكستگي يا سوراخ مهم است.

تاريخ انقضاء: مطمئن شويد كه تاريخ انقضاء محصول درست است و محصول تا اين تاريخ مصرف مي‌شود.

برند معتبر: از برندهاي معتبر و شناخته‌شده خريد كنيد. برندهاي معتبر تمايل دارند به كيفيت محصولات خود توجه داشته باشند.

تخفيفات و پيشنهادات ويژه: اگر تخفيفات و پيشنهادات ويژه در دسترس باشد، از آنها بهره‌برداري كنيد.

نكات نگهداري: آرد ذرت بده بايد در محيط خشك و در دماي اتاق نگهداري شود. همچنين، بايد از تماس با رطوبت زياد جلوگيري كنيد.

پزشك مشورت كنيد: اگر براي اولين بار از آرد ذرت بده استفاده مي‌كنيد يا مشكلات خاصي داريد، بهتر است با پزشك خود مشورت كنيد تا مطمئن شويد كه استفاده از اين محصول براي شما مناسب است.

همچنين، همواره به تاريخ‌ها و محتواي محصولات تغذيه‌اي توجه كافي را بدهيد و از محصولات منقضي يا مشكوك به دوري كنيد.

محل خريد آرد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


خريد آرد ذرت: مصرف آرد و كاربرد گسترده آن در پخت غذا، كيك و شيريني در زندگي روزمره ما بسيار تكراري بوده و شايد بسياري از مردم به فكر استفاده از انواع مختلف آن نيفتند. اما لازم به ذكر است شما ميتوانيد براي تهيه مصارف روزانه خود از انواع آرد مختلف مانند آرد گندم، آرد جو، آرد ذرت و …استفاده نماييد و تجربه طعم نهايي ماده غذايي را با هر يك از انواع آردها بدست آوريد.
آرد هاي گوناگون بسته با توجه به نوع گياه و دانه اي كه از آن تهيه مي شوند، از خواص متفاوتي برخوردار مي باشند كه هر يك در پروسه توليد خود مانند آرد گندم مي‌توانند دچار تغييراتي گردند. ما در اين مقاله از سايت آل كود پيرامون يكي از مقوي ترين و سالم ترين آرد ها به نام آرد ذرت كه گزينه عالي براي جاي دادن در رژيم غذايي ميباشد، مي‌خواهيم مطالب مهمي از ويژگي هاي آرد ذرت، نحوه خريد آرد ذرت از منابع معتبر و خواص آن براي شما عزيزان ارائه دهيم؛ لذا اين مقاله خواندني و جذاب را از دست ندهيد.
آرد ذرت چگونه بدست مي آيد؟
آرد حاصل از آسياب شدن دانه هاي ذرت خشك شده و خام كه پس از آسياب بسيار نرم مي گردد و حالت لطيفي پيدا ميكند، آرد ذرت ناميده ميشود. لازم به ذكر است نحوه تهيه آرد ذرت به آرد گندم شباهت دارد اما ويژگي هاي مختص خود را داراست.
آرد نهايي بدست آمده از آسياب دانه هاي ذرت، رنگ اندكي متفاوت با دانه ذرت دارد و رنگ تقريبا زرد يا زرد تيره به خود خواهد گرفت اين نكته را حين خريد آرد ذرت به وضوح مشاهده خواهيد نمود.
جالب است بدانيد تمامي انواع آرد ذرتها بافت نرمي ندارند بلكه بر اساس نوع مصرفي كه در آشپزي و … دارند، از درجات درشتي و زبري مختلفي برخوردار مي باشند به گونه اي كه نرم ترين آرد ذرت اندكي زبرتر از آرد گندم مي باشد.
قيمت آرد ذرت
خواص سالم ترين آرد
    اگر به دنبال آرد بي نهايت سالم در رژيم غذايي خود هستيد، خريد آرد ذرت و مصرف آن بهترين گزينه است. اين آرد برخلاف آرد گندم كه در روند توليد آن به سبب تغييرات ايجاد شده در كربوهيدرات دانه گندم، منجر به افزايش سطح قند در خون مي گردد، براي جلوگيري از ابتلا به ديابت بسيار موثر مي باشد؛ بنابراين خريد آرد ذرت براي سلامتي شما عملكرد مثبت دارد.
    آرد ذرت در ساختار خود همانند آرد جو مقادير بالايي از فيبر را جاي داده است در نتيجه با مصرف روزانه آن مشكل يبوست و اختلال در عملكرد سيستم گوارشي در شما ايجاد نخواهد شد؛ هم چنين احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ با مصرف آرد ذرت بسيار كاهش مي يابد.
    جلوگيري از ابتلا به بيماري قند خون و كاهش ديابت يكي ديگر از خواص آرد ذرت مي باشد كه بايستي افراد مبتلا در ميزان توصيه شده توسط پزشك در مصارف روزانه خود آرد ذرت را استفاده نمايند.
    آرد ذرت مقاديري از ويتامين هاي ضروري بدن و آنتي اكسيدان ها را در اختيار دارد كه به سبب خريد آرد ذرت و استفاده از اين محصول در تهيه نان، كيك، شيريني و …سيستم ايمني بدن تقويت شده و به دليل وجود آنتي اكسيدان، بسياري از سلول هاي سرطاني جايي در بدن نخواهند داشت.
    آرد ذرت هم چنين بر پوست انسان نيز تاثير بسيار شگرفي دارد به نحوي كه سبب نرمي پوست و خلاصي از خارش جوش هاي پوستي مي گردد.
خواص آرد ذرت
آرد ذرت بهتر است يا آرد گندم؟
اكثر ما شناخته شده ترين آردي كه براي پخت نان، شيريني و مصارف آشپزي مصرف مي كنيم،آرد گندم است اما تاكنون در اين مقاله از سايت آل كود و هم چنين مقاله خريد آرد جو فهميديم كه آرد هاي بسيار مقوي و سالم تري از آرد گندم وجود دارند كه جايگزين عالي براي آرد گندم به شمار مي آيند.
آرد ذرت ميزان زيادي از پروتئين و اسيد هاي چرب از نوع غير اشباع و مفيد، آهن و روي را در خود دارد كه منبع غذايي بسيار مناسبي براي ما به شمار مي آيد. يكي از تفاوت هاي آرد ذرت و آرد گندم، در سطح كربوهيدرات اين دو نوع آرد مي باشد كه آرد ذرت براي بيماران ديابتي ضرر ندارد اما آرد گندم منجر به افزايش قند مي گردد.
آرد ذرت در مقايسه با آرد گندم از فيبر بيشتري برخوردار مي باشد لذا نان و غذاهاي تهيه شده با خريد آرد ذرت بهتر هضم خواهد شد لذا با گنجاندن اين نوع آرد در رژيم غذايي، راحت تر لاغر خواهيد شد.
آرد ذرت همچنين در مقايسه با ديگر آردها، پايين ترين ميزان از مواد آلرژي زا را در خود جاي داده و براي بسياري از افراد مناسب است.
خريد آرد ذرت
حال كه تا اين بخش از مقاله پيش آمده ايد حتما برايتان سوال است براي خريد آرد ذرت به كدام منبع مي توانيد اعتماد كنيد؟ يا آرد ذرت را از كجا ميتوان تهيه نمود؟ با اطمينان خاطر لازم است بگويم اگر دنبال بهترين آرد ذرت با كيفيت عالي، قيمت مناسب و كوتاه ترين زمان براي خريد هستيد، كافي است از بالاي همين صفحه با كارشناسان آل كود در ارتباط باشيد تا خريد آرد ذرت براي شما به تجربه خوشايندي تبديل گردد.
آرد ذرت چه كاربردي دارد؟
آرد ذرت كاربرد هاي گسترده و فراواني در تهيه غذا و هنر آشپزي دارد از جمله:
با آرد ذرت ميتوانيد به غذاهاي خود استحكام مورد نياز را ببخشيد به عنوان مثال در سرخ كردن ماهي، گوشت و …استفاده از آرد ذرت بهترين گزينه است.
پنكيك صبحانه خوراكي مقوي است كه با استفاده از آرد ذرت در تهيه آن به ماده خوراكي بسيار با ارزش غذايي بالايي تبديل خواهد شد؛ همچنين در تهيه وافل صبحانه ميتوانيد از آرد ذرت استفاده كنيد تا طعم بي نظيري را تجربه كنيد.آرد ذرت به سبب لطافت و نرمي قابل توجهي كه دارد، در توليد نان، پخت كلوچه، كيك و ….بسيار كاربرد دارد.
يكي ديگر از كاربرد هاي آرد ذرت در توليد سس مايونز و برخي از دسرها مانند دسر پان مي باشد.
تفاوت آرد ذرت و نشاسته ذرت
آرد ذرت محصول بدست آمده از آسياب نمودن دانه هاي ذرت كاملا خشك شده كه داراي قسمت هاي پوست، جوانه و … است مي باشد اما نشاسته ذرت محصولي است كه از بخش داخلي دانه ذرت تهيه مي گردد؛ دانه ذرت را شسته، خشك مي كنند و سپس براي تهيه نشاسته ذرت به صورت پودري در مي آورند .

 محل خريد آرد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

كاربردهاي آرد ذرت

آرد ذرت يك نوع آرد است كه از ذرت خشك شده تهيه مي‌شود و در آشپزي و تهيه غذاها با كاربردهاي متنوعي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در زير به برخي از كاربردهاي آرد ذرت در آشپزي اشاره شده است:

تهيه مخلفات (گرانوله‌ها): آرد ذرت براي تهيه مخلفات (گرانوله‌ها) مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين مخلفات معمولاً به صورت سرخ شده و خرد شده به عنوان تزئين براي غذاها يا سوپ‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

سس‌ها و ديپ‌ها: آرد ذرت به عنوان آهنگ‌دهنده سس‌ها و ديپ‌ها در آشپزي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به ويژه در تهيه سس‌هاي ترشي و خورشت‌ها، آرد ذرت مي‌تواند به تراوايي و ضخامت سس كمك كند.

پخت مرغ و ماهي: آرد ذرت مي‌تواند به عنوان يك پوشش براي مرغ يا ماهي در طي پخت مورد استفاده قرار گيرد تا طعم و طراوت مواد حفظ شود و آنها به شكل سرخ‌كرده و خوراكي سرو شوند.

سوپ‌ها و غذاهاي كرمي: آرد ذرت براي ضخامت دادن به سوپ‌ها و غذاهاي كرمي مانند كرم‌سوپ و پودينگ مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

پخت دسر و پايه‌هاي شيريني: آرد ذرت مي‌تواند به عنوان پايه‌اي در تهيه دسرها و شيريني‌ها مورد استفاده قرار گيرد. به عنوان مثال، براي تهيه پايه‌هاي تارت و پايه‌هاي تارتلت (تارتلت كرمي) از آرد ذرت استفاده مي‌شود.

تهيه نان‌ها و ماكاروني‌ها: آرد ذرت مي‌تواند به عنوان يك جزء در تهيه نان‌ها و ماكاروني‌ها مورد استفاده قرار گيرد. اين نوع نان‌ها به نام "نان ذرتي" هم شناخته مي‌شوند.

تهيه ماست و پنير: آرد ذرت مي‌تواند در تهيه ماست و پنيرهاي مخصوص مورد استفاده قرار گيرد.

تهيه پپسي: آرد ذرت در توليد نوشيدني‌هاي گازدار مانند پپسي به عنوان يكي از مواد اصلي استفاده مي‌شود.

غلات و كيك‌ها: در برخي از غلات و كيك‌ها نيز ممكن است آرد ذرت به عنوان جزء استفاده شود تا طعم و بافت خاصي به محصولات داده شود.

تهيه مربا و ژله: در تهيه مربا و ژله، آرد ذرت به عنوان ضخامت‌دهنده و ژله‌ساز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تاكيد مي‌شود كه مصرف آرد ذرت با توجه به نوع غذا و طرز تهيه آن متغير است. آرد ذرت خام نيز به عنوان پودر تزئيني در غذاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

محل خريد آرد ذرت  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

محل خريد آرد ذرت  | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات خريد آرد ذرت بدون گلوتن - ذرت از كجا بخريم - قيمت آرد ذرت عمده - قيمت آرد ذرت فله    مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

سوالات متداول در مورد محل خريد آرد ذرت

1. آرد ذرت چيست؟

آرد ذرت نوعي آرد است كه از ذرت آسياب شده تهيه مي شود. آرد ذرت به دو نوع اصلي تقسيم مي شود: آرد ذرت سفيد و آرد ذرت زرد. آرد ذرت سفيد رنگي روشن تر و طعمي ملايم تر از آرد ذرت زرد دارد.

2. آرد ذرت براي چه چيزي استفاده مي شود؟

آرد ذرت در تهيه انواع غذاها و دسرها استفاده مي شود. برخي از كاربردهاي آرد ذرت عبارتند از:

  • تهيه نان، كيك، كلوچه و ساير شيريني ها
  • تهيه سوپ، سس و ساير غذاهاي شور
  • تهيه پاپ كورن
  • تهيه محصولات آرايشي و بهداشتي

3. از كجا مي توان آرد ذرت تهيه كرد؟

آرد ذرت را مي توان از فروشگاه هاي مواد غذايي، فروشگاه هاي آنلاين و فروشگاه هاي تخصصي تهيه كرد.

4. قيمت آرد ذرت چقدر است؟

قيمت آرد ذرت به عوامل مختلفي مانند نوع آرد، برند و فروشگاه بستگي دارد. به طور كلي، قيمت آرد ذرت نسبتاً كم است.

5. نكات خريد آرد ذرت كدامند؟

قبل از خريد آرد ذرت، بايد نكات زير را در نظر بگيريد:

  • نوع آرد ذرت مورد نياز خود را مشخص كنيد.
  • به تاريخ انقضا آرد ذرت توجه كنيد.
  • آرد ذرت را از فروشگاه هاي معتبر تهيه كنيد.

6. نحوه نگهداري آرد ذرت چگونه است؟

آرد ذرت را بايد در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد. آرد ذرت را مي توان در ظرف در بسته در كابينت يا يخچال نگهداري كرد.

7. سوالات متداول در مورد محل خريد آرد ذرت

الف. آيا آرد ذرت در همه فروشگاه هاي مواد غذايي موجود است؟

بله، آرد ذرت در اكثر فروشگاه هاي مواد غذايي موجود است. با اين حال، ممكن است در همه فروشگاه ها انواع مختلف آرد ذرت موجود نباشد.

ب. آيا آرد ذرت در فروشگاه هاي آنلاين موجود است؟

بله، آرد ذرت در اكثر فروشگاه هاي آنلاين موجود است. فروشگاه هاي آنلاين معمولاً انواع مختلف آرد ذرت را با قيمت هاي مختلف ارائه مي دهند.

ج. آيا آرد ذرت در فروشگاه هاي تخصصي موجود است؟

بله، آرد ذرت در برخي از فروشگاه هاي تخصصي موجود است. فروشگاه هاي تخصصي معمولاً انواع مختلف آرد ذرت را با كيفيت بالاتري ارائه مي دهند.

د. بهترين مكان براي خريد آرد ذرت كدام است؟

بهترين مكان براي خريد آرد ذرت مكاني است كه انواع مختلف آرد ذرت را با قيمت مناسب ارائه دهد. اگر به دنبال آرد ذرت با كيفيت بالا هستيد، مي توانيد از فروشگاه هاي تخصصي خريد كنيد.

8. تفاوت آرد ذرت سفيد و زرد چيست؟

تفاوت اصلي بين آرد ذرت سفيد و زرد رنگ آن است. آرد ذرت سفيد رنگي روشن تر و طعمي ملايم تر از آرد ذرت زرد دارد. آرد ذرت زرد رنگي غني تر و طعمي قوي تر دارد.

9. آرد ذرت را چگونه مي توان تشخيص داد؟

آرد ذرت را مي توان با توجه به رنگ و طعم آن تشخيص داد. آرد ذرت سفيد رنگي روشن تر و طعمي ملايم تر از آرد ذرت زرد دارد. آرد ذرت زرد رنگي غني تر و طعمي قوي تر دارد.

10. آرد ذرت را چگونه مي توان نگهداري كرد؟

آرد ذرت را بايد در جاي خشك و خنك نگهداري كنيد. آرد ذرت را مي توان در ظرف در بسته در كابينت يا يخچال نگهداري كرد.

11. آرد ذرت را چگونه مي توان جايگزين كرد؟

اگر آرد ذرت در دسترس نداريد، مي توانيد از آرد گندم يا آرد برنج استفاده كنيد. آرد گندم غليظ تر از آرد ذرت است و طعمي قوي تر دارد. آرد برنج طعمي ملايم تر از آرد ذرت دارد.

12. آرد ذرت را چگونه مي توان به غذا اضافه كرد؟

آرد ذرت را مي توان به صورت خشك يا خيس به غذا اضافه كرد. براي اضافه كردن آرد ذرت خشك به غذا، بايد آن را ابتدا در آب يا شير حل كنيد. براي اضافه كردن آرد ذرت خيس به غذا، بايد آن را ابتدا از صافي رد كنيد.

13. آرد ذرت را چگونه مي توان در خانه تهيه كرد؟

آرد ذرت را مي توان در خانه با آسياب كردن ذرت تهيه كرد. براي تهيه آرد ذرت در خانه، بايد ذرت را به طور كامل خشك كنيد. سپس ذرت خشك شده را در آسياب خرد كنيد تا به آرد تبديل شود.

14. تاريخ انقضاي آرد ذرت چقدر است؟

آرد ذرت به طور معمول تا 18 ماه پس از توليد قابل استفاده است. با اين حال، بهتر است آرد ذرت را در عرض 12 ماه پس از توليد مصرف كنيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 156 بازدید دیروز 380 بازدید کل 584669

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .